شناسهٔ خبر: 62131658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی دستگاه های برتر زنجان در جشنواره شهید رجایی

مدیران ۱۶ دستگاه اجرایی موفق زنجان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی برگزیده و قدردانی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ ۱۶ دستگاه اجرایی برتر در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان زنجان معرفی شد.معرفی دستگاه های برتر زنجان در جشنواره شهید رجایی

در جشنواره امسال عملکرد ۵۷ دستگاه  اجرایی و ۱۳ بانک در حوزه‌های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت که ۱۶ دستگاه در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزیده و امروز از آن ها قدردانی شد.

حوزه های تولیدی و خدماتی، اقتصادی و مالی ،قضایی و امنیتی ، فرهنگی علمی و آموزشی ، تامین منابع بانکی طرح نهضت ملی مسکن ، کسب رضایت مردم، زیربنایی و توسعه زیرساخت، ،رشد عملکرد ، سلامت و رفاه اجتماعی، پنجره واحد مدیریت زمین ، تنظیم بازار و کنترل تورم ، تسهیل و تامین مالی سرمایه گذاری بهره‌وری، از محور‌های مهم جشنواره شهید رجایی امسال بود.


نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان در اختتامیه جشنواره شهید رجایی در جمع مسئولان استانی ولایت مداری، بهره‌وری و اخلاص را از ویژگی‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: تلاش برای شکوفایی کشور و حل مشکلات مردم از مهمترین تکالیف خدمتگزاران است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ این کشور ماندگار است افزود: مسئولان با الگو قراردادن زندگی این دو شهید روحیه جهادی و انقلابی، مردمی بودن و ساده زیستی را سر لوحه کار خود قرار دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: با تقدیم ۳ هزار و ۵۰۰ شهید در راه انقلاب و‌طن ولایت مداری در این ۴۵ سال نشان دادند که وفادار نظام و رهبری هستند.

وی با اشاره حماسه بزرگ پیاده رویی حسینی گفت: امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۲۲ میلیون نفر در اجتماع بزرگ حسینی در کربلا گرد هم جمع شوند؛ که این بستر حکومت واحد جهانی را فراهم خواهد کرد.

استاندار زنجان در این مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ریسک پذیر و تحول خواه باشند گفت: بدترین نوع مدیریت، مدیریت سرایداری است که بدون اینکه خط و خشی در مرام مدیریتی قبلی رخ دهد، آن را تحویل دهیم.

افشارچی افزود: منظور از تحول خواهی این است که وارد دنیای تکنولوژی شد و با بهره گیری از فناوری‌های نوین کار‌ها را به نحو مطلوبی انجام داد.

وی با بیان اینکه مدیران باید فکر کنند با استفاده از تکنولوژی چه تحولی را در زیرمجموعه خود ایجاد کنند افزود: این موضوع به نوبه خود رضایتمندی مردم و سازمان را به دنبال دارد.

استاندار زنجان ادامه داد: مدیران باید نسبت به عملکرد زیر مجموعه خود تسلط کامل داشته باشند، چراکه در بسیاری وقت‌ها زیر مجموعه تصمیم سازی می‌کند، در حالیکه مدیر اختیار دارد و می‌تواند متفاوت عمل کند.

نظر شما