شناسهٔ خبر: 62119257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار پلیس مازندران| از کلاهبرداری با رسیدساز جعلی تا دستگیری سوداگران مرگ

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی از شهروندان با استفاده از رسیدساز جعلی در شهرستان‌های نوشهر و چالوس و دستگیری متهم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سامع خورشاد اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان در شهرستان‌های نوشهر و چالوس به پلیس فتا، مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرر گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی متهم را در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران از کشف سه دستگاه گوشی همراه و ۴ عدد سیم کارت در بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به خرید کالا  با استفاده از رسیدساز جعلی  و کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون ریالی از ۲۱ نفر در شهرستان‌های  نوشهر، چالوس، کرج و تهران اعتراف کرد.

خورشاد به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

*شرور متواری در بهشهر زمینگیر شد

ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی بهشهر، از دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود، اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پلیس امنیت عمومی، افزود: نامبرده که با ایجاد درگیری ، عربده کشی و مصدوم کردن دو فرد با سلاح گرم ضمن ایجاد رعب و وحشت در بین مردم از محل متواری شده بود، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های همجوار به دام افتاد.

ابراهیمی از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و در پایان با اشاره به اینکه نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد این گونه افراد امنیت، آسایش و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.

*دستگیری سوداگران مرگ در ساری

عبدالله حسن‌زاده فرمانده انتظامی ساری از کشف ۴کیلوگرم تریاک و دستگیری سه عامل افیونی در این شهرستان خبرداد.

وی گفت: در راستای برخورد با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساری افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه رودپی و پاسگاه شمال تجن ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

حسن‌زاده تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان در مجموع ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند بر تعامل و همکاری متقابل مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی تاکید کرد و از شهروندان خواست: با اطلاع‌رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

نظر شما