به گزارش ایکنا، در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی برای سریالهای شبکه نمایش خانگی با محوریت تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیهساز شده است.
تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خونآلود در حاشیه بزرگراه.
سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریالهای مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.
انتهای پیام
نظر شما