شناسهٔ خبر: 62103424 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان

سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه خانگی در فضای شهری پایتخت، به سازندگان این سریال‌ها تذکر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از به اداره ارتباطات و بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی‌ برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی با محوریت‌ تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه.

بر همین اساس، سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.

نظر شما