شناسهٔ خبر: 62094548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

مصاحبه مطبوعاتی نکونام قربانی گرفت

صحبت های نکونام در نشست خبری روز گذشته، منجر به اتفاقات عجیبی برای بخش رسانه ای استقلال شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری روز گذشته، خبری که رسانه رسمی باشگاه در مورد مربیان اسپانیایی منتشر کرده بود را تکذیب کرد. داستان از این قرار است که نخستین بار ورزش سه از اخراج دستیاران خارجی سرمربی استقلال از هتل محل اقامتشان خبر داد.

این اتفاق به دلیل عدم پرداخت بدهی به هتل محل اسکان این مربیان رخ داد و نکته عجیب اینکه این موضوع برای دومین بار تکرار شده بود. ساعاتی بعد از انتشار این خبر در ورزش سه، رسانه رسمی استقلال با انتشار اطلاعیه ای، خبر اخراج مربیان اسپانیایی از هتل را تکذیب و مدعی شد آنها همچنان در این محل سکونت دارند.

با این حال، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان، ضمن تأیید خبر ورزش سه اعلام کرد نمی تواند دروغ بگوید چرا که دستیاران خارجی او دو مرتبه از محل اقامتشان اخراج شده و مسئولین هتل نیز در اتاق های آنها را قفل کرده اند به نحوی که مربیان اسپانیایی بدون وسایل شخصی به محل تمرین آمده اند.

این اظهارات سرمربی آبی ها و رد تکذیبیه باشگاه، باعث خشم مدیریت استقلال شده به نحوی که شاهد اتفاقات عجیبی در سطح دسترسی تیم رسانه ای جدید آبی پوشان به شبکه های اجتماعی باشگاه بوده ایم. به دلیل انتشار صحبت های نکونام، تمام عوامل رسانه ای از جمله عکاس و طراح توسط پیج اینستاگرامی استقلال آنفالو شده اند.

از سوی دیگر، تیم رسانه ای که از زمان حضور نکونام در استقلال فعالیت های صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آبی ها را در اختیار داشتند، اکنون توانایی دسترسی به این دو شبکه اجتماعی را ندارند که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

گفته می شود که به دلیل انتشار صحبت های نکونام و رد تکذیبیه باشگاه درخصوص اخراج مربیان اسپانیایی، مدیریت استقلال تصمیم گرفته تا دسترسی نزدیکان سرمربی تیم به اینستاگرام و تلگرام باشگاه را قطع کند.

قطع دسترسی افراد مورد اعتماد نکونام به شبکه های اجتماعی استقلال، برخلاف چیزی است که وی در ذهن دارد چرا که نکو اعتقاد دارد که امور رسانه ای باشگاه باید زیر نظر سرمربی صورت بگیرد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما