شناسهٔ خبر: 62081094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اخراج مربیان اسپانیایی صحت داشت

نکونام تکذیبیه خبر ورزش سه را تکذیب کرد!

جواد نکونام تأیید کرد که مربیان اسپانیایی استقلال به دلیل عدم پرداخت بدهی، از هتل محل اقامتشان اخراج شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پنج‌شنبه هفته گذشته بود که خبری درخصوص اتفاقات عجیب پیرامون دستیاران نکونام در ورزش سه منتشر شد. خبری با عنوان اخراج مربیان اسپانیایی استقلال از هتل که این مسئله به دلیل بدهی‌های آبی‌ها به محل اسکان این مربیان رخ داده بود.

در متن خبر نیز ذکر شده بود این دومین بار است که دستیاران خارجی نکونام با این اتفاق عجیب روبرو می‌شوند. پیش از این نیز و به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های قبلی، از آن‌ها خواسته شده بود تا محل اقامت خود را ترک کنند که باشگاه استقلال هتل دیگری را برای سکونت آن‌ها انتخاب کرد و حالا به مربیان اسپانیایی این تیم، اجازه ورود به هتل دوم نیز داده نمی‌شود!

اما ساعتی بعد رسانه رسمی باشگاه استقلال با تکذیب خبر ورزش سه اعلام کرد: خبری مبنی بر اخراج دو مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال از هتل محل اقامتشان در فضای مجازی منتشر شده که به این وسیله خبر مذکور تکذیب می‌شود. دو مربی اسپانیایی استقلال کماکان در هتل محل اقامت خود بدون هیچ مشکلی حضور دارند. باشگاه استقلال از رسانه‌ها توقع دارد در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند.

در نشست خبری امروز جواد نکونام، او تکذیبیه باشگاه استقلال را تکذیب و اعلام کرد خبری که ورزش سه درخصوص اخراج مربیان اسپانیایی منتشر کرده، صحت دارد.

نکونام در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت: دو بار این مربیان اسپانیایی را از هتل بیرون کردند. دوست نداشته باشید اینجا بنشینم و دروغ بگویم. امیدوارم کسی این درخواست را از من نداشته باشد، ولی دو بار این اتفاق افتاده که آنها را از هتل بیرون کرده و با قفل کردن در اتاق، حتی بدون وسیله سر تمرین آمدند.

نکته جالب اینکه رسانه رسمی استقلال سه روز پس از تکذیب این خبر، صحبت‌های نکونام را در کانال تلگرامی خود پوشش داد تا اینگونه آبی‌ها خودشان را نیز تکذیب کنند.

نظر شما