شناسهٔ خبر: 62088813 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بلیط اتوبوس تهران نجف ۱۴۰۲ را از کجا بخریم + قیمت و سایت خرید اینترنتی

آن‌طور که مسئولان سامان راهداری کشور اعلام کرده‌اند، امکان سفر مستقیم از مبدا تهران، اصفهان، قم و ساری به نجف فراهم شده است و این کار با استفاده از اتوبوس‌های عراقی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های اربعین از بیست‌ویکم مردادماه در پایگاه‌های اینترنتی آغاز شد و آن‌طور که مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کردند، فروش این بلیت‌ها تا پایان ماه صفر (بیست‌وپنجم شهریورماه) ادامه دارد.

آن‌طور که جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌و نقل بین‌المللی سازمان راهداری امروز خبر داده است: امکان اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی به نجف اشرف با آماده‌سازی بیش از ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، فراهم شد.

وی ادامه داد: با توجه به توافقات انجام شده توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با طرف عراقی به‌منظور توسعه حمل‌ونقل یک‌سره مسافری از مبادی مختلف کشور به عتبات عالیات و رفاه زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین، با استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف آغاز شد.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌و نقل بین‌المللی سازمان راهداری گفت: زائرانی که قصد سفر یک‌سره از مبادی شهرهای تهران، اصفهان، قم و ساری به نجف اشرف دارند، برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مسافر، به سایت‌های فروش بلیت آنها یا سایت‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه و نسبت به رزرو و خرید بلیت اقدام کنند.

وی همچنین تصریح کرد: قیمت تعیین شده برای خرید بلیت از مبدا تهران و قم یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است و مردم برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی، به پایگاه‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: اتوبوس‌های عراقی با ظرفیت حدود ۵۰ نفر امکان جابه‌جایی زائران را دارند و مسافران بدون معطلی در مرزها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

هدایتی با اشاره به اینکه در ایام اربعین برای تردد اتوبوس‌های عراقی مجوز موقت صادر شده، افزود: از پنجشنبه هفته گذشته انتقال زائران از مبادی‌های تهران، قم و اصفهان آغاز شده و به صورت منظم در حال انجام است. در صورت افزایش تقاضای مردم با توافقات صورت گرفته احتمال دارد که ظرفیت اتوبوس‌ها را افزایش دهیم.

در وبگاه‌های فروش اینترنتی بلیت برای امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ دو سرویس تهران-نجف وجود دارد که ظرفیت هر دو تکمیل شده است و ظرفیت خالی ندارد.

بلیط اتوبوس تهران نجف ۱۴۰۲ را از کجا بخریم + قیمت و سایت خرید اینترنتی

اما در روزهای آینده تعداد سرویس‌ها افزایش یافته و زائران میتواندد با توجه به ساعت مورد نظر خود بلیت تهیه کنند.

بلیط اتوبوس تهران نجف ۱۴۰۲ را از کجا بخریم + قیمت و سایت خرید اینترنتی

هنوز سرویسی برای نجف از اصفهان راه‌اندازی نشده است و از قم به نجف نیز در وبگاه‌های اینترنتی بلیتی وجود ندارد.

بلیط اتوبوس تهران نجف ۱۴۰۲ را از کجا بخریم + قیمت و سایت خرید اینترنتی

نظر شما