شناسهٔ خبر: 62083731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این خوش‌تیپ باید فیکس باشد آقای کلوپ

جبر و مثلثات برای توصیف مسیر گلزنی داروین!

داروین نونیز در دیدار مقابل نیوکسل برای لیورپول معجزه‌ای رقم زد و در حالی که در اواخر بازی وارد زمین شده بود با دو گلی که به ثمر رساند یک‌تنه لیورپول را پیروز میدان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در سنت جیمزز پارک تا دقیقه 81 بازی را به نیوکاسل باخته می‌دید و بسیاری از هواداران امیدشان را به امتیازهای این مسابقه از دست داده بودند.

اما تقدیر این بود که مهاجم اروگوئه‌ای قرمزها که مدتی است با انتقادهای زیادی مواجه است با درخششی خیره‌کننده و به ثمر رساندن دو گل به شکلی عجیب و غریب پیروزی را برای تیم یورگن کلوپ به ارمغان بیاورد و به دوست‌داشتنی‌ترین فرد این لحظات بندر لیورپول تبدیل شود.

1916622

در نیمه اول لیورپولی‌ها روی یک اشتباه بد از ترنت الکساندر آرنولد دروازه‌شان را با شوت آنتونی گوردون باز شده دیدند تا این نیمه با نتیجه 1-0 به سود شاگردان ادی هاو به پایان برسد.

در دقایق اولیه بازی شاهد ایجاد تنش بین نیمکت دو تیم بودیم. وقتی مربی نیوکسل با گذاشتن انگشت اشاره روی دهانش به کلوپ اشاره کرد که بهتر است ساکت شود مربی آلمانی عزمش را بیش از پیش جزم کرد تا با بازگشت و کسب سه امتیاز با نیمکت نیوکسل تسویه حساب کند. مرد آلمانی در دقیقه 77 درحالی‌که امیدهایش کمتر شده بود مهاجمی را وارد زمین کرد که تابستان گذشته با امید و آرزوهای فراوان جذب کرده بود.

1916623

داروین نونیز به دستور کلوپ کنار خط رفت تا جای الکسیس مک‌آلیستر، خرید امسال لیورپول، را بگیرد. این نقطه شروع معجزه امشب سنت جیمزز پارک بود.

نونیز تنها به چهار دقیقه زمان نیاز داشت تا بندر لیورپول را منفجر کند. او با فرصت‌طلبی از اشتباه و دستپاچگی دفاع نیوکسل حداکثر استفاده را برد تا از سمت چپ با شوتی دقیق دروازه نیک پوپ را باز کند و امید را به اردوی لیورپولی‌ها برگرداند.

1916624

گل اول- حرکت زیبای داروین نونیز ، چرخش روی پای چپ و شوت به زاویه مقابل
توپی که برای داروین ارسال شده بود به پشت مدافع نیوکسل برخورد کرد. داروین با پای چپ توپ را کنترل کرد و با یک نیم‌چرخش توپ را به راست برد و بعد از پیشروی با شوت پای راست توپ را در زاویه مخالف وارد گوشه سمت راست دروازه نیک پوپ کرد.  
 

ویدئو: 309131

بازی در وقت‌های قانونی تمام شد و به نظر می‌رسید لیورپول باید به تقسیم امتیازها قناعت کند. اما امشب قرار بود در شهر نیوکسل شاهد معجزه داروین باشیم. در دقیقه 90+3 او پاس صلاح را در سمت راست گرفت و با فرستادن توپ به جهت مخالف دروازه نیک پوپ را برای دومین بار باز کرد تا لیورپولی‌ها از خوشحالی سر از پا نشناسند.

1916625

گل دوم – مسیر هندسی فوق‌العاده گلزن اروگوئه‌ای
داروین نونیز روی گل دوم هم در حرکتی شبیه به گل اول حرکت کرد و به توپ ضربه زد. این گل او جزئیاتی خارق‌العاده‌تر داشت. این بار ارسال صلاح در حالی به نونیز رسید که او پشت به توپ حرکت می‌کرد، اما چشم‌هایش را از صلاح برنمی‌داشت. درست در لحظه‌ای که توپ به نونیز رسید او با یک چرخش تماشایی به سمت چپ در سمت دیگر توپ قرار گرفت و سپس با یک ضربه پای راست تماشایی به گوشه مخالف، دروازه پوپ را هدف قرار داد. 
 

ویدئو: 309133

حالا نوبت کلوپ بود که با نیمکت نیوکسل تسویه حساب کند و همان حرکت مربی این تیم را به خودشان برگرداند.

1916658

هواداران لیورپول بعد از بازی طوفانی برای ستایش از مهاجم اروگوئه‌ای به راه انداخته‌اند و "معجزه داروین" از زبانشان نمی‌افتد. بسیاری از آنها یورگن کلوپ را خطاب قرار داده و می‌گویند حق داروین نونیز فیکس بازی کردن است. او بدون شک با درخشش امشب شایسته این است که برای تیم کلوپ از ابتدا وارد زمین شود. 

1916626

نظر شما