شناسهٔ خبر: 62082670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در نیوکسل هیچکس با کلوپ دوست نیست! (عکس)

بعد از صحبت‌های سرمربی نیوکسل علیه یورگن کلوپ پیش از شروع دیدار این تیم با لیورپول، در جریان مسابقه هم دستیار او با سرمربی لیورپول درگیر شد و او را دعوت به سکوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار دو تیم نیوکسل و لیورپول که با برتری 1-0 شاگردان ادی هاو به پایان رسید، شاهد تنش‌هایی بود که یکی-دو بار این تنش‌ها نیمکت‌های دو تیم را هم درگیر کرد.

مهم‌ترین تنش بین نیمکت‌ها در ورزشگاه سنت جیمزز پارک در دقایق اولیه مسابقه اتفاق افتاد. ترنت الکساندر آرنولد در دقایق اول بازی به دلیل خطایی که روی بازیکن حریف انجام داد از داور کارت زرد دریافت کرد.

1916558

به همین خاطر بود که وقتی در دقیقه 16 او یک بار دیگر روی آنتونی گوردون مرتکب خطا شد نیمکت نیوکسل به این خطا به شدت اعتراض کرده و فریادزنان از داور می‌خواستند کارت زرد دوم را به این ستاره لیورپول نشان بدهد.

کلوپ که از این اعتراض‌های شدید نیمکت نیوکسل عصبانی شده بود به آنها اعتراض کرد و جیسون تیندال، مربی نیوکسل، ابتدا به کلوپ پاسخ داد و بعد به او اشاره کرد که بهتر است سکوت کند. تصویر این حرکت مربی نیوکسل که کلوپ را به ساکت شدن دعوت می‌کند جنجالی شده است.

1916559

جالب اینجاست که ادی هاو، سرمربی نیوکسل، پیش از بازی امروز به خبرنگاران گفت که هیچوقت با یورگن کلوپ دوست نخواهد شد. به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی لیورپول در نیوکسل و کادر فنی‌اش به هیچ وجه محبوب نیست.

نظر شما