شناسهٔ خبر: 62072264 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های ویژه اربعین

مدیرعامل راه‌آهن از آغاز مرحله سوم فروش بلیت قطار‌های اربعین از صبح امروز خبر داد.

صاحب‌خبر -

فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های ویژه اربعینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید میعاد صالحی، با بیان اینکه از ساعت ۱۰ امروز، پیش فروش مرحله سوم بلیت قطار‌های اربعین آغاز مي شود ، تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت بلیت قطاراتوبوسی از تهران به خرمشهر حدود ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است در بحث قطار، هیچ‌گونه افزایشی در نرخ بلیت قطار روی نداده است و صندلی قطار‌های ۴ تخته ۳۹۰ هزار تومان تعیین شده است و در قطار‌های ۶ تخته، این نرخ پائین‌تر نیز خواهد بود.
صالحی گفت: مسافرانی که دیروز ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه از تهران به مقصد کربلا با قطار عازم شده بودند، حوالی ساعت ۶ صبح امروز به شلمچه رسیدند و قبل از غروب به ایستگاه کربلا در ۵ کیلومتری حرم حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رسید.
مدیرعامل راه‌آهن از افزایش دو برابری قطار مشهد- کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: از فردا تا پایان هفته، قطار از تهران به مقصد اهواز و خرمشهر را تا ۴ برابر نسبت به ایام عادی سال افزایش خواهیم داد.
صالحی عنوان کرد: با توجه به تقاضا در سایر استان‌ها، قطار‌های فوق العاده از شهر‌های زاهدان، کرمان، ساری و یزد به سمت خرمشهر و کرمانشاه تدارک دیده شده است.
وی از حرکت مستقیم قطار از ساری به مقصد کرمانشاه برای نخستین بار خبر داد و اظهار کرد: امسال قطار‌های مشهد به کرمانشاه را نیز به دو برابر افزایش داده‌ایم.
 مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه امسال قطار‌های ریل باس در مسیر رفت و برگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جا به جا خواهند کرد، افزود: دو دستگاه ریل باس به طور شبانه روزی، زائران را، اعم از کسانی که با قطار یا خودروی شخصی یا عمومی به خرمشهر آمده باشند، در مسیر شلمچه به خرمشهر و برعکس جابجا می‌کنند.

نظر شما