شناسهٔ خبر: 62068543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد

اعزام ۴ هزار و ۵۱۹ زائر زنجانی به مرز مهران تاکنون

رقیه فرنیا

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اعزام یک هزار و ۱۱۸ زائر با ۴۲ دستگاه اتوبوس از روز گذشته ۴ شهریور به مرز مهران از استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی مدقالچی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یک هزار و ۱۱۸ مسافر از مبادی شهرستان‌های زنجان با ۴۲ دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند.

وی گفت: همچنین در این مدت ۳ هزار و ۳۸۸ مسافر با ۱۱۳ ناوگان اتوبوسی به مرزهایی که برای‌ ورود زائران حسینی به خاک عراق پیش‌بینی شده است، تردد کردند. همچنین از ابتدای شروع ستاد اربعین ۲۷ مرداد تا کنون ۴۱۵۹ مسافر با ۱۶۵ دستگاه اتوبوس به مرز عزیمت کرده‌اند.

مدقالچی عنوان کرد: امسال برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به زائران حسینی، تعداد مرزهای ورود به عراق افزایش یافته و علاوه بر مرز مهران، مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چزابه با خدمات بهتر و مناسب‌تر آماده پذیرایی از مسافران است.

معاون حمل‌ونقل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ادامه داد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق میز پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی مستقر در پایانه‌های عمومی مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما