شناسهٔ خبر: 62053238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

تسلیت معاون مطبوعاتی برای درگذشت روزنامه‌نگار شهیر لبنانی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن ابراز تاسف از درگذشت «طلال سلمان» روزنامه‌نگار برجسته لبنانی و بنیان‌گذار روزنامه «السفیر»، اظهار امیدواری کرد: دستاوردهای او، روشنی‌بخش و الهام‌بخش نسل‌های آینده روزنامه‌نگاری باشد.

صاحب‌خبر -


در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است:


خبر درگذشت «طلال سلمان»، روزنامه‌نگار آزاداندیش دنیای عرب و محور مقاومت که با بنیان‌گذاری و هدایت روزنامه «السفیر» بنیانِ استعمار و استبدادِ صهیونیسم جهانی را به لرزه درآورد و شریک و همراه همیشگی مردم لبنان و فلسطین در غم‌ها و پیروزی‌هایشان بود، موجب تالم بسیار شد.

بدون تردید او میراثی برجای گذاشت که نه تنها ستودنی است که به‌عنوان بخشی از حافظه تاریخی و جمعی روزنامه‌نگاری باقی خواهد ماند و روزنامه‌نگاران محور صداقت و مقاومت نیز تا سال‌ها به آن تاسی خواهند جست. امید است دستاوردهای او، روشنی‌بخش و الهام‌بخش نسل‌های آینده روزنامه‌نگاری باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ رسانه‌ای ایران، درگذشت این روزنامه‌نگار بزرگ، پیشرو و تاثیرگذار را به خانواده محترم و تمامی همکاران و روزنامه‌نگارانی که در کنار او، کارنامه وزین روزنامه‌نگاری لبنان را در روزنامه السفیر رقم زدند و صفحاتی درخشان در تاریخ رسانه‌ای لبنان آفریدند تسلیت گفته و علو درجات و آرامش روح ایشان را از خدای منان خواهانم.

برچسب‌ها:

نظر شما