شناسهٔ خبر: 62040158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب جمعه قم:

رویداد جهانی اربعین نشانه شکست توطئه قرآن سوزی

خبرگزاری صدا و سیما

امام جمعه قم گفت: رود خروشان زائران اربعین ، تمام تلاش ها برای دین زدایی و قرآن سوزی را در هم شکسته است.

صاحب‌خبر -

رویداد جهانی اربعین نشانه شکست توطئه قرآن سوزی به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، خطیب نماز عبادی سیاسی این هفته قم با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به قم و رونمایی از کتابهای زندگی نامه شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» گفت: او یک جوان مومن به تمام معناست چرا که توحید را محور زندگی خود قرار داد و شهیدانه زندگی کرد تا مردگان اندیشه را حیات دوباره ببخشد.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به ایام اربعین اشاره کرد و افزود: رود خروشان زائران اربعین، تمام تلاش‌ها برای دین زدایی و قرآن سوزی را در هم شکسته و شرکت کنندگان در این پیاده روی باید در راستای حرکت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) احیاگر اسلام ناب محمدی باشند.

وی تاکید کرد: ما ملت اربعین و ملت امام حسین هستیم و به آن افتخار می‌کنیم و با همین تفکر مستکبران را به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت.

آیت الله سعیدی همچنین ضمن گرامی داشت هفته دولت پیوستن ایران به «بریکس» و «شانگهای» را از دستاورد‌های مهم دولت عنوان کرد و گفت: این نشان دهنده‌ نقش حساس ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی است و دستاورد‌های آن در آینده نصیب ملت ایران خواهد شد.

رویداد جهانی اربعین نشانه شکست توطئه قرآن سوزیوی ادامه داد: دولت سیزدهم بجای معطل ماندن برای چراغ سبز آمریکا و غرب، دیپلماسی عزت مندانه پیش گرفت و نشان داد دنیا فقط محدود به آمریکا و غرب نیست.

امام جمعه قم منشا قدرت واقعی را ایمان و همت بلند و اراده‌ی پایان ناپذیر عنوان کرد و گفت: هر دولت و ملتی که طرف ایران ایستاد پابرجاست و هر دولت و ملتی که در مقابل ایران قرار گرفت از هم فروپاشید.

نظر شما