شناسهٔ خبر: 62036550 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

Citizen Sleeper 2: Starward Vector برای ایکس باکس نیز عرضه می‌شود

در سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود / gamingbolt

صاحب‌خبر -

Citizen Sleeper یکی از عناوین بسیار خوب اما کمتر شناخته شده‌ی سال ۲۰۲۲ بود، بنابراین زمانی که استودیو Jump Over the Age و ناشر Fellow Traveler ساخت دنباله‌ی آن را اعلام کردند، طبیعتا طرفداران بسیار خوشحال شدند.

اگرچه در آن زمان جزئیاتی در مورد پلتفرم‌های مقصد Citizen Sleeper 2: Starward Vector به اشتراک گذاشته نشد، اکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آمده است.

در پست جدید Xbox Wire، گرث دیمیان مارتین، موسس Jump Over the Age تایید کرد که قسمت دوم علاوه بر پی‌سی برای کنسول‌های ایکس باکس نیز منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، مارتین همچنین تایید کرد که همانند Citizen Sleeper اصلی، دنباله‌ی نقش آفرینی نیز در همان روز ابتدایی عرضه بر سرویس اشتراکی گیم پس در PC و Xbox قابل دسترسی خواهد بود.

Citizen Sleeper Citizen Sleeper

در همین حال، عنوان اصلی نیز روی Game Pass باقی خواهد ماند تا همه مشترکین بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و تجربه کنند.

هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Citizen Sleeper 2: Starward Vector اعلام نشده است، در حالی که باید دید این بازی برخلاف نسخه قبلی خود که تقریبا یک سال پس از انتشار اولیه برای PS5 و PS4 عرضه شد، این بار به طور همزمان عرضه خواهد شد یا خیر.

چرا باید نینتندو رو دوست داشته باشیم ؟

تریلر جدیدی از بازی Assassin's Creed Jade منتشر شد - ویجیاتو تریلر جدیدی از بازی Assassin's Creed Jade منتشر شد - ویجیاتو gamingbolt

نظر شما