شناسهٔ خبر: 62033376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رفیعی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ بهتر دیدارهای آسیایی در ورزشگاه آزادی برگزار نشود

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اشتباهی بدی کردم و باعث شدم تیم گل بخورد که از این بابت از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما با همه این مشکلات می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سروش رفیعی پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک این تیم برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی اشتباه کردم و تیم گل خورد همه بازیکنان از من حمایت کردند و به روی خودشان هم نیاوردند، فوتبال همین است و باید با امید به آینده لیگ را ادامه بدهیم. متاسفانه وضعیت چمن ورزشگاه آزادی خوب نبوده و در حد لیگ برتر ایران نیست. زمین تمرینی ما بهتر از این چمن است و نباید این طور باشد. برق ورزشگاه هم قطع شد و این شرایط نشان می‌دهد شرایط خوب نیست.

او در مورد وضعیت میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: با این شرایط در آزادی هوادار نداریم و این را بارها گفته‌ایم، متاسفانه کسی حرف ما را گوش نمی‌کند و فرقی ندارد ببریم یا بازنده باشیم. سال قبل سه‌قهرمانی را کسب کردیم اما چه شد؟

وی ادامه داد: حضور النصر در ایران جذابیت‌های خود را دارد اما اگر وضعیت قرار باشد اینچنین ادامه پیدا کنند بهتر است اصلا این بازی در اینجا برگزار نشود چراکه با این وضعیت آبروی ما می‌رود و لطمه بزرگی خواهیم خورد.

نظر شما