شناسهٔ خبر: 62015593 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سقوط هواپیمای حامل رئیس گروه واگنر در شمال مسکو

منابع خبری اعلام کردند یک هواپیمای سبک متعلق به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه نظامی واگنر سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از مسکو؛ در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای سبک غیرنظامی در اطراف شهر «تِوِر» روسیه، هر ۱۰ سرنشین هواپیمای متعلق به یوگنی پریگوژین، رئیس گروه نظامی واگنر جان باختند.
وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه هم از کشته شدن همه سرنشینان این هواپیمای کوچک در نزدیکی شهر تور، حد فاصل مسکو و سن‌پترزبورگ خبر داد. سازمان حمل و نقل هوایی روسیه نیز اعلام کرد نام یوگنی پریگوژین رئیس گروه نظامی واگنر در میان کشته‌شدگان این حادثه قرار دارد.
این هواپیمای سبک مسافربری با ۱۰ سرنشین، شامل ۷ مسافر و ۳ خدمه پرواز از مسکو راهی سن‌پترزبورگ بود که در اطراف شهر تور در ۲۰۰ کیلومتری شمال مسکو سقوط کرد.
اجساد ۸ نفر از جان‌باختگان شناسایی شده است و تلاش برای یافتن جسد دو نفر دیگر از سرنشینان این هواپیما ادامه دارد. نیرو‌های امدادی، اورژانس هوایی و یگان‌هایی حفاظت هم اکنون در محل حادثه حضور دارند. تاکنون هیچ خبری درباره علت اصلی وقوع حادثه منتشر نشده است.

شبکه تلویزیونی العربیه هم با اعلام کشته شدن ده نفر در حادثه سقوط هواپیما در شمال مسکو، افزود: یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر نیز در هواپیما بوده است.

<div id="video-display-embed-code_10047832"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3955299/10047832?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

نظر شما