شناسهٔ خبر: 62003757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ اداره‌ کل فرودگاه‌ های خراسان‌رضوی به گرانی بلیت های اربعین‌

اداره‌ کل فرودگاه‌ های استان خراسان‌ رضوی در پاسخ به مطالب منتشر شده مبنی بر گران‌ فروشی بلیت پرواز اربعین‌ حسینی از مبداء مشهد اطلاعیه‌ ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -
در این اطلاعیه آمده است: در پی درج مطلبی در شبکه‌ های اجتماعی درباره گرانی بلیت های مسیر اربعین‌ حسینی از مبداء مشهدپاسخ اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی مشهد به گرانی بلیط‌های اربعین‌حسینی به اطلاع شهروندان و فعالان رسانه‌ ای می‌ رسد، شرکت‌ های هواپیمایی که در فضای مجازی به آن‌ ها اشاره شده است، پرواز‌های غیرمستقیمی است که باید مسافران هواپیما را در یک مقصد ترک کنند و برای رسیدن به مقصد نهایی خود سوار هواپیمای دیگری شوند، بر همین اساس این پرواز‌ها شامل نرخ بالاتری  می شوند و گران‌ فروشی در بلیت های مسیر اربعین تلقی نخواهد شد و در واقع پرواز‌های فوق مختص مسیر کشور‌های دیگر است. 
شهروندان و زائران توجه داشته باشند که در داخل فرودگاه بین‌ المللی شهید هاشمی‌ نژاد مشهد مقدس هیچ برنامه‌ ای برای فروش بلیت سفر اربعین وجود ندارد.
 اداره‌ کل فرودگاه‌ های استان خراسان‌ رضوی در ادامه افزوده است:‌ بر اساس دستورالعمل‌ های صادره از ستاد مرکزی اربعین حسینی فروش بلیت فقط از طریق نشانی سایت رسمی هر یک از شرکت‌ های هواپیمایی و دفاتر فروش آنلاین منتخب که اسامی آن‌ ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرار داده شده، انجام خواهد شد .
مسافران در صورت مشاهده تخلف در نرخ و استفاده از مجاری فروش غیرمجاز، می‌ توانند موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

نظر شما