شناسهٔ خبر: 61996394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور در عرصه انتخابات نشان از وحدت و یکپارچگی مردم دارد

خبرگزاری صدا و سیما

انتخاب افراد شایسته و درست می‌تواند زمینه پیشرفت وآبادانی را برای منطقه فراهم کند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، بزرگترین اولویت در حوزه سیاسی و اجتماعی انسجام اجتماعی در حوزه نخبگان است وباید از ظرفیت نخبگان در استان سیستان و بلوچستان، ️ بیشتر استفاده شود.

 مردم شهرستان گلشن برای حضور پرشور در انتخابات اعلام‌ آمادگی کردند.

انتخابات یکی از میدان های مهم همبستگی است که با انتخاب افراد اصلح زمینه پیشرفت وآبادانی برای منطقه را به همراه خواهد داشت.

مردم شهرستان گلشن با مشارکت حداکثری بار دیگر باعث ناامیدی معاندین و دشمنان قسم خورده این انقلاب خواهند شد.

<div id="video-display-embed-code_10040192"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3953311/10040192?width=400&height=300"></script></div>

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل تیم منسجم، متعهد و بی طرف ستاد انتخابات استان، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی، در امنیت کامل و مشارکت بالا در شان مردمان استان خواهیم بود.

رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری  با اشاره به پیش ثبت نام شده در انتخابات سال ۱۴۰۲ افزود: این پیش ثبت نام قرینه و دلیل کافی برای برگزاری انتخابات پرشور در استان خواهد بود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین در امیدآفرینی در بین سطوح مختلف جامعه گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی برای توسعه سیستان و بلوچستان توسط دولت از شمال تا جنوب استان شروع شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان داشت: لازم است؛ برنامه‌هایی در حوزه غنای نخبگانی و ارائه گزارشات امیدآفرین به جامعه هدف و ایجاد امید در حوزه های مختلف در دستور کار مسئولان باشد.
شریفی افزود: مسئولان در حوزه اطلاع رسانی و کمیته رسانه‌ای و عملیات روانی اثر وضعی اقدامات شده در جامعه را گزارش و بازتاب و بازخورد کارها را ارزیابی کنند و اگر انحراف معیاری بود، انحرافش را اصلاح کنند.

نظر شما