شناسهٔ خبر: 6197019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همه برنامه ریزیها برای برگزاری راهپیمایی روزقدس در مازندران انجام شده است

ساری - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : همه برنامه ریزیهای لازم جهت تحقق حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار دیار علویان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز دوشنبه در جلسه ای به همین منظور در سالن اجتماعات این نهاد زمان برگزاری راهپیمایی امسال روز قدس را جمعه هفته جاری مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

وی خواستار حضور گسترده قشرهای مختلف مردم استان در این راهپیمایی شد و افزود : شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس تکلیف الهی است.

وی اظهار داشت : استکبار جهانی تلاش می کرد تا روز جهانی قدس پانگیرد ولی امام راحل با نیت پاکی که داشت توانست این روز را جا بیاندازد که این آیین اکنون در بسیاری از کشور های دنیا برگزار می شود.

وی با بیان این که ملت مظلوم فلسطین بیش از 67 سال است در آواره گی و یا در اردوگاه ها زندگی می کنند، خاطرنشان کرد : ملت های دنیا باید با شرکت گسترده در این راهپیمایی حداقل فریاد مظلومیت فلسطینی ها را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام یوسف پور شرکت آحاد مردم را در راهپیمایی روز جهانی قدس ادای دین به ملت ستمدیده فلسطین دانست و گفت: شرکت هر فرد مسلمان در این آیین وظیفه شرعی و دینی است.

رییس ستاد قدس و انتفاضه استان مازندران آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری را ساعت 30/10 روز جمعه هفته جاری از مبدا میدان شهید قاسمی و سخنران این روز را شیخ سعید نزار معاون فرهنگی حزب الله لبنان اعلام کرد.ک/3

6026/6097

نظر شما