شناسهٔ خبر: 61968284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادسازی ۵۰۰ میلیاردی زمین کشاورزی در عباس آباد

۱۰ هزار متر مربع زمین کشاورزی به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال از چنگال متصرفان در شهرستان عباس آباد آزاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر محصور کردن غیر قانونی و شروع به ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی در مناطق روستایی شهرستان عباس آباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و انتظامی شهرستان عباس آباد پس از هماهنگی قضائی و حضور نمایندگان از اداره جهادکشاورزی استان مازندران نسبت به آزادسازی زمین‌های مذکور به متراژ ۱۰ هزار مترمربع در اراضی کشاورزی به صورت غیر قانونی تغییرکاربری داده شد، اقدام کردند.

او با بیان اینکه در این عملیات تمام اراضی که تغییر کاربری داده شده بود رها سازی و به سازمان جهاد کشاورزی تحویل شد، گفت: ارزش زمین رها سازی شده برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.


سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می‌شود.

نظر شما