شناسهٔ خبر: 61957592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمان اسبق دوومیدانی: کسب 2 مدال در بازی‌‌های آسیایی یعنی عملکردی عالی

قهرمان اسبق دوومیدانی ایران و آسیا گفت: اگر ما بتوانیم در بازی‌های آسیایی 2 مدال کسب کنیم یعنی عملکردی عالی داشته‌ایم.

صاحب‌خبر -

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط دوومیدانی پیش از بازی‌های آسیایی اظهار داشت: از نزدیک شاهد هستم که فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند که بچه ها در بهترین شرایط باشند. هرچند دوومیدانی ما نسبت به کشورهای رقیب آسیایی امکانات بودجه کمتری دارد، اما بچه های با غیرتی داریم و امیدوارم در بازی های آسیایی نتایج خوبی کسب کنند.

وی در خصوص اینکه شانس مدال دوومیدانی در هانگژو را چطور می بینید، گفت: به نظر من در بهترین حالت شانس دو مدال را داریم. یکی از آنها احسان حدادی است که در این چند ماه خیلی سخت در آفتاب انقلاب تمرین می‌کند. من ندیدم کسی انقدر خوب تمرین کند و در این سن انگیزه و اراده داشته باشد. احسان این روزها خیلی درگیر تمرین است و شانس 100 درصدی برای کسب مدال است.

مدال آور ایران در  بازی های آسیایی تهران ادامه داد: صابری در پرتاب وزنه هم اگر نزدیک 20 متر پرتاب کند می‌تواند مدال بگیرد. همانطور که در قهرمانی آسیا نقره گرفت، باید تلاش کند، چون بازی‌های آسیایی شرایطش فرق دارد و رقیبان با آمادگی خیلی بالاتری شرکت می‌کنند.

غیاثی در خصوص تفتیان عنوان کرد: ما داز گذشته تاکنون در سرعت ها شانس مدال چندانی در بازی های آسیایی نداشتیم  و از نظر من تفتیان هم این دوره از بازی های آسیایی احتمالا آخرین شانسش باشد. هم ما هم خودش می داند با رکورد 10.17 که در قهرمانی جهان یا 10.23 که در قهرمانی آسیا ثبت کرد، نمی‌توان شانسی برای مدال قائل بود چرا که الان حریفان آسیایی دیگر زیر 10 ثانیه می‌دوند.

قهرمان اسبق پرش ارتفاع ایران و آسیا گفت: دوومیدانی ورزش اول المپیک است و مدال های زیادی در این رشته توزیع می شود، اما متاسفانه به دلیل عدم توجهی که در سال های گذشته به این رشته شده، خیلی عقب از کشورهای دیگر عقب مانده‌ایم. با این شرایط و امکانات اگر ما بتوانیم دو مدال در بازی های آسیایی هانگژو کسب کنیم، عملکرد عالی خواهیم داشت.

پایان پیام/

نظر شما