شناسهٔ خبر: 61932911 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

راهنمای خرید بهترین هندزفری گیمینگ سیمی

انتخابی مطمئن!

صاحب‌خبر -

بدون‌شک هرگیمری می‌داند که برای تجربه انواع بازی‌ها در بهترین شرایط، نیاز به یک هدفون یا هندزفری باکیفیت دارد. انتخاب بهترین هندزفری گیمینگ سیمی تاثیر شایانی بر تجربه بازی‌کردن شما می‌گذارد و باعث می‌شود تا لذت بیشتری از بازی‌ها ببرید و در بازی‌های رقابتی از رقیبانتان پیشی بگیرید.

هندزفری گیمینگ سیمی هندزفری گیمینگ سیمی

در دنیای امروز که انواع بسیاری از هندزفری‌های گیمینگ در بازار وجود دارد اکثر کاربرها برای انتخاب یک هندزفری مناسب سردرگم می‌شوند. در این مقاله از ویجیاتو به معرفی هشت مدل از بهترین هندفری‌های گیمینگ سیمی بازار می‌پردازیم.

بهترین هندزفری گیمینگ چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از خرید یک هندزفری سیمی گیمینگ ابتدا باید با ویژگی‌های یک هندزفری گیمینگ خوب آشنا شوید. اولین موردی که باید به آن توجه کنید ارگونومی هندزفری است. یک هندزفری خوب باید به خوبی در گوش قرار بگیرد و گوش را در طولانی‌مدت اذیت نکند. با توجه به اینکه هندزفری‌ها برخلاف هدفون‌ها درون گوش قرار می‌گیرند وزن زیاد یک هندزفری‌ سبب می‌شود تا در استفاده‌های طولانی گوش آسیب ببیند.

هندزفری گیمینگ سیمی هندزفری گیمینگ سیمی

به این نکته باید توجه کنید که تاخیر زیاد و عدم شفافیت صدای یک هندزفری موجب می‌شود تا تجربه گیمینگ شما عملاً مختل شود. لازم‌به‌ذکر است که استریو‌ بودن، قدرت و تفکیک‌صدای مناسب یک هندزفری می‌تواند شما را در دنیای یک بازی غرق کند. پس بهتر است در هنگام خرید یک هندزفری به این نکات هم توجه کنید.

بهتر است حتماً در هنگام خرید یک هندزفری به کانکتور‌نود‌درجه، طول کابل، جنس کابل و نوع رابط هندزفری دقت کنید. همچنین داشتن یک میکروفون باکیفیت و مناسب یک ویژگی غیرقابل چشم‌پوشی است و در بازی‌هایی که نیاز به مکالمه دارند بسیار مهم است.

هندزفری گیمینگ سیمی KZ مدل AS12

اگر بودجه محدودی برای خرید یک هندزفری گیمینگ نسبتا حرفه‌ای درنظر گرفته‌اید هندزفری گیمینگ سیمی KZ مدل AS12 مناسب شماست. این هندزفری با ظاهر جذاب و ارگونومی مناسبی که دارد حس یک کالای لوکس و پریمیوم را به شما منتقل می‌کند و با قرار گرفتن سیم ها در پشت گوش به بهترین حالت ممکن در گوش قرار می‌گیرد.

هندزفری گیمینگ سیمی KZ مدل AS12 هندزفری گیمینگ سیمی KZ مدل AS12

میکروفون این هدفون از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار است و برای ارائه صدای باکیفیت و بدون‌نویز نیازی ندارد که حتما جلوی‌دهان قرار بگیرد. شرکت KZ با استفاده از درایورهای باکیفیت باعث شده تا صدای دریافتی از این هندزفری شفاف، بلند و بدون‌نویز باشد.

لازم به ذکر است که سیم این هندزفری از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده که موجب شده این سیم از دوام خوبی برخوردار باشد. اما اگر به هر دلیلی سیم این هندزفری با مشکل مواجه‌شد به سادگی می‌توانید خودتان سیم این هندزفری را تعویض کنید.

وزن ۳۴ گرم
طول کابل ۱۲۵ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۶-۴۷۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی 1MORE مدل Triple Driver E1001

کمپانی وان‌مور علیرغم ناشناس‌بودن در ایران یکی از بهترین کمپانی‌های ساخت لوازم‌الکترونیکی است. هندزفری گیمینگ سیمی 1MORE مدل Triple Driver E1001 یکی از نمایندگان شایسته این کمپانی است که کیفیت بالا و طراحی بسیار مناسبی دارد.

هندزفری گیمینگ سیمی 1MORE مدل Triple Driver E1001 هندزفری گیمینگ سیمی 1MORE مدل Triple Driver E1001

صدایی که این هندزفری در این بازه‌قیمتی ارائه می‌دهد تقریبا بی‌رقیب است، درایورهای این هندزفری کیفیت‌بالایی دارد و صدای شفاف و باکیفیتی را ارائه می‌دهد. لازم‌به‌ذکر است که کاربر با استفاده از نرم‌افزار 1more assistant که از طریق گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دسترس است می‌تواند این هدفون را شخصی‌سازی کند و صدای مورد‌علاقه خود را از این هندزفری دریافت کند.

این هندزفری دارای گواهی THX است که به این معنی است که این محصول توانایی این را دارد که صدا را به بهترین شکل بازسازی کند. شما می‌توانید از این هندزفری در طولانی‌مدت استفاده کنید بدون اینکه حتی ذره‌ای از کیفیت این هندزفری کم‌شود.

وزن ۱۹ گرم
طول کابل ۱۲۵ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰-۴۰۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی Logitech مدل G333

برند لاجیتک یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای گیمینگ است که به‌واسطه تولید محصولات باکیفیت در میان گیمرها بسیار محبوب است. این هندزفری هم از این قائده مستثنی نیست و یکی از مناسب‌ترین هندزفری ها برای تجربه انواع گیم‌ها محسوب می‌شود و به واسطه ارگونومی مهندسی‌شده خود به راحتی در گوش قرار می‌گیرد و در استفاده‌های طولانی‌مدت آسیب چندانی به گوش وارد نمی‌کند.

هندزفری گیمینگ سیمی Logitech مدل G333 هندزفری گیمینگ سیمی Logitech مدل G333

این هندزفری به واسطه دانگل USB-C که در جعبه آن قرار داده شده است تقریبا به تمام موبایل‌های اندروید متصل می‌شود و کاربران نیازی به خرید دانگل بصورت جداگانه ندارند. علاوه بر دانگل، شرکت لاجیتک در جعبه این هندزفری ۳ سری سیلیکونی قرار داده تا تمام افراد بتوانند به راحتی متناسب با حالت و سایز گوش خود این هندزفری را شخصی‌سازی کنند.

این هدفون یکی از بهترین هندزفری‌های گیمینگ محسوب می‌شود و با ارائه بیس شفاف و صدای استریو مناسب توانسته مورد توجه بسیاری از گیمرهای جهان قرار بگیرد. با توجه به سابقه بسیار درخشان شرکت لاجیتک انتظار زیادی از این هندزفری می‌رود که به‌خوبی هرچه تمام‌تر می‌تواند این انتظارات را برآورده کند.

وزن ۱۹ گرم
طول کابل ۱۲۵ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ
میکروفون دارد
قیمت ۲,۹۰۰,۰۰۰ تا ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی ریزر مدل Hammerhead iOS

ریزر (Razer) نامی آشنا برای همه علاقه‌مندان به حوزه گیم به شمار می‌رود، و یک کمپانی بسیار محبوب محسوب می‌شود. محصولات این کمپانی در کنار ارائه صدای فوق‌العاده شفاف و رسا از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. یکی از محصولات بسیار جذاب این کمپانی، Hammerhead iOS نام دارد که برای گیمینگ نیز یک نمونه مناسب محسوب می‌شود.

هندزفری گیمینگ سیمی ریزر مدل Hammerhead iOS هندزفری گیمینگ سیمی ریزر مدل Hammerhead iOS

کیفیت بالا و ظاهری جذاب، با رنگ‌ سبز که DNA ریزر در آن دیده می‌شود. طراحی این هندزفری گیمینگ را بسیار خاص کرده. طراحی ارگونومیک موجب شده این هندزفری در طولانی‌مدت آسیبی به گوش شما وارد نکند. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. و وزن این هندزفری حدود ۳۰ گرم است.

به دلیل استفاده از کانکتور لایتنینگ شما برای استفاده از این هندزفری برای دستگاه‌هایی که از پورت ۳.۵ میلی‌متری نیاز دارید تا دانگل تبدیل برای این محصول تهیه کنید. لازم‌به‌ذکر است که شما علاوه‌بر تنظیم‌صدای این هندزفری، نورپردازی آن را هم از طریق نرم‌افزار اختصاصی این هندزفری تنظیم کنید.

وزن ۲۸ گرم
طول کابل ۱۳۰ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال لایتنینگ
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی SteelSeries مدل TUSQ

برند استیل‌سریز (SteelSeries) عمدتا به واسطه تولید هدفون‌های باکیفیت و گران‌قیمت شناخته می‌شود. هندزفری گیمینگ سیمی SteelSeries مدل TUSQ هم از این قائده پیروی کرده و یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین هندزفری‌های گیمینگ موجود در بازار محسوب می‌شود.

هندزفری گیمینگ سیمی SteelSeries مدل TUSQ هندزفری گیمینگ سیمی SteelSeries مدل TUSQ

میکروفون دوگانه این هندزفری یکی از نقاط‌قوت این هندزفری محسوب می‌شود زیرا با استفاده از میکروفون دوم میتوانید میزان نویز را به حداقل و شفافیت را به حداکثر برسانید. لازم‌به‌ذکر است که این میکروفون قابلیت جداشدن از هندزفری را هم دارد که موجب می‌شود بتوانید در مواقعی که نیاز به ارتباط برقرار کردن و مکالمه جدی در بازی‌ها ندارید آن را جدا کنید و از میکروفون اول استفاده کنید.

این هندزفری به‌موجب طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک خود بدون آنکه ذره‌ای مزاحمت ایجاد کند می‌تواند به‌خوبی در هر گوشی قرار بگیرد و به سادگی از گوش خارج نشود. استفاده از TPE در ساخت کابل این هندزفری موجب‌شده تا این محصول کابل بسیار باکیفیتی داشته‌باشد و در مقابل شرایط مختلف مقاومت خوبی از خود نشان‌دهد.

وزن ۲۲ گرم
طول کابل ۱۲۰ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۳,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی Hyperx مدل Cloud Earbuds II

هندزفری HyperX Cloud یکی از بهینه‌ترین و پرفروش‌ترین هندزفری‌ها برای نینتندو‌سوئیچ محسوب می‌شود. Cloud Earbuds II نسخه جدیدتر این هندزفری محبوب به‌حساب می‌آید که از همه لحاظ شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌است.

هندزفری گیمینگ سیمی Hyperx مدل Cloud Earbuds II هندزفری گیمینگ سیمی Hyperx مدل Cloud Earbuds II

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری سری‌های سیلیکونی ارگونومیک این هندزفری است که موجب شده این هندزفری بسیار عالی در گوش قرار بگیرد. به واسطه وزن بسیارکم و کیس کاربردی این هندزفری به‌راحتی می‌توان آن را جابجا کرد و در شرایط مختلف از آن استفاده کرد.

میکروفون این هندزفری صدای بسیار شفاف و بدون‌نویزی را ارائه می‌دهد و برای استفاده از آن حتما نیاز نیست در نزدیکی دهان قرار بگیرد. لازم به ذکر است که درایور چهارده میلی‌متری این هندزفری که برای گیمینگ بهینه‌شده یکی از بهترین تجربه‌های گیمینگ با هندزفری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

وزن ۲۰ گرم
طول کابل ۱۲۰ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۱۸ تا ۲۳۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۳,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی ASUS مدل ROG Cetra II

اگر از لپتاپ‌های گیمینگ یا موبایل‌های راگ (ROG) ایسوس استفاده می‌کنید، یکی از گزینه ها برای شما هندزفری گیمینگ سیمی ASUS مدل ROG Cetra II است. این هندزفری که برای محصولات ایسوس بهینه‌شده است یکی از خاص‌ترین هندزفری های بازار است.

هندزفری گیمینگ سیمی ASUS مدل ROG Cetra II هندزفری گیمینگ سیمی ASUS مدل ROG Cetra II

این هندزفری از آلومینیوم‌ سبک ساخته‌شده که در طول زمان مقاومت خوبی در مقابل خط و خش دارد و زیبایی خود را حفظ می‌کند و وزن کمی دارد. همین موارد موجب می‌شود تا این هندزفری تبدیل به یک محصول لوکس با ویژگی‌های خارق‌العاده شود.

طراحی مینیمال این محصول، ظاهری مدرن و گیمینگ به این هندزفری بخشیده‌است. کیسی که همراه این هندزفری است بسیار جذاب است و شما به راحتی می‌توانید تمام لوازم‌جانبی این هندزفری را در آن بتوانید قرار دهید و جابجا کنید.

وزن ۱۸ گرم
طول کابل ۱۲۵ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری/USB-C
نویز کنسلینگ دارد
میکروفون دارد
قیمت ۷,۵۰۰,۰۰۰ تا ۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری گیمینگ سیمی SHURE مدل SE215

کمپانی شور (SHURE) یکی پرطرفدارترین برندهای ساخت هدفون و میکروفون است. بدون شک محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برند و همواره مورد توجه گیمرها قرار می‌گیرند. هندزفری گیمینگ سیمی SHURE مدل SE215، یکی از بهترین هندزفری‌‌های سیمی در بازار به شمار می‌رود.

هندزفری گیمینگ سیمی SHURE مدل SE215-CL-E هندزفری گیمینگ سیمی SHURE مدل SE215-CL-E

این محصول یک هندزفری گران‌قیمت اما بسیار باکیفیت و ارگونومیک محسوب می‌شود. کیفیت ساخت این محصول همان‌طور که از SHURE انتظار داریم بسیار بالا است و به شما حس یک محصول بالارده و لوکس را می‌دهد. تنها نقطه ضعف این محصول طراحی آن محسوب می‌شود که برای همه گوش‌ها مناسب نیست.

این محصول در دو نسخه متفاوت عرضه شده و دارای ویژگی‌های بسیار جذاب دیگری است. از جمله این امکانات باید به دانگل تبدیل بی‌سیم این هندزفری اشاره کرد. همچنین کیفیت صدای این محصول شما را شگفت‌زده می‌کند. شما می‌توانید زمان طولانی‌ای را بدون خستگی با این محصول به بازی کردن بپردازید. لازم به ذکر است که علیرغم وجود نداشن نویز کنسلینگ، شما صدای زیادی از بیرون دریافت نمی‌کنید.

وزن ۱۵ گرم
طول کابل ۱۱۶ سانتی‌متر / ۱۶۲ سانتی‌متر
فرکانس پاسخگویی ۲۲ تا ۱۷۵۰۰ هرتز
نحوه اتصال جک 3.5 میلی‌متری
نویز کنسلینگ
میکروفون دارد
قیمت ۹,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کلام آخر

انتخاب و خرید بهترین هندزفری گیمینگ سیمی می‌تواند سخت باشد زیرا تنوع بسیاری در محصولات در بازار وجود. در این مقاله از ویجیاتو سعی کردیم بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی کنیم، تا با توجه نیازها و بودجه خود بتوانید بهترین مورد را انتخاب کنید.

هندزفری سیمی مناسب برای گیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین هندزفری مناسب برای بازی کردن، از ارگونومی و وزن سبک بهره می‌برد. این هندزفری باید درایور و میکروفون باکیفیتی داشته باشد و با اکثر دستگاه‌ها مانند کنسول‌ها و موبایل‌ها سازگار باشد.

هندزفری گیمینگ سیمی بهتر است یا بی‌سیم؟

هندزفری‌های سیمی نسبت به هندزفری‌های بی‌سیم از تاخیر کمتری برخوردار هستند اما هندزفری‌های بی‌سیم آزادی عمل بیشتری به کاربر میبخشند. در این مقاله بهترین هندزفری‌های گیمینگ سیمی معرفی شده تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین هندزفری گیمینگ کدام است؟

برای انتخاب هندزفری به پارامترهای مختلفی باید توجه شود. در این مقاله انواع هندزفری‌های سیمی گیمینگ در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی شده‌اند تا بتوانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را برای خود برگزینید.

بهترین برند هندزفری گیمینگ سیمی چیست؟

از بهترین برندهای هندزفری‌ گیمینگ سیمی می‌توان ایسوس (ASUS)، شور (SHURE)، لاجیتک (Logitech)، هایپرایکس (HyperX) و استیل‌سریز (SteelSeries) را نام‌برد.

نظر شما