شناسهٔ خبر: 61919900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح آکادمی والیبال گنبدکاووس ؛ مهرماه امسال

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد : با تخصیص ۱۳ میلیارد تومان اعتبار آکادمی والیبال گنبدکاووس مهرماه امسال  افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در گنبدکاووس گفت : آکادمی والیبال گنبدکاووس برای تکمیل ۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری داشت که تخصیص یافت و علاوه بر آن در یک ماه گذشته ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این طرح اختصاص یافت و همچنین  ۵ میلیارد  تومان هم از اعتبارات ملی سال ۱۴٠۲ برای تکمیل طرح هزینه شد که براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان آکادمی والیبال گنبدکاووس را با در اختیار داشتن ۲ سالن تمرین ، ۵ سوئیت ، استخر آب درمانی و سالن بدنسازی یکی از مجهز ترین سالن های ورزشی کشور برشمرد.

او با اشاره به وجود ۱۲٠ پروژه ورزشی نیمه تمام  استان گلستان در ابتدای مسئولیتش گفت : در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان ۲۱۸ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزش و جوانان مصوب شد که طی دو سال گذشته ۲٠ پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان تکمیل و به بهره برداری رسیده و تا پایان سال ۱۴٠۲ نیز ۳۵ پروژه دیگر تکمیل می شود.

قاسمعلی برزمینی ادامه داد : اعتبارات پروژه های عمرانی ورزشی استان گلستان در سال ۱۴٠۱ نسبت به سال ۱۴٠٠ بیش از ۳ برابر رشد داشته است.

او همچنین گفت : برای تکمیل سالن ورزشی داشلی برون سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و چمن مصنوعی روستای ایمر نیز هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

جذب ۲۳ قهرمان و ورزشکار گلستانی که در مسابقات جهانی و آسیایی موفق به کسب مدال شده اند در دستگاه های اجرایی هم خبر دیگری بود که مدیر کل ورزش و جوانان گلستان  در این نشست خبری اعلام کرد.

<div id="video-display-embed-code_10029882"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3949994/10029882?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما