شناسهٔ خبر: 61906481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تجهیزات بخش مهمی از کار ما است

هونگ: در کامپوند انفرادی می‌توانیم مدال طلا بگیریم

سرمربی کره‌ای تیم ملی تیراندازی با کمان تاکید کرد که در کامپوند انفرادی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی مدال طلا بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان و محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (جمعه - 27 مرداد ماه) در اردوی تیم تیراندازی با کمان حاضر شدند و با مسئولان، مربیان و ورزشکاران به گفت‌وگو پرداختند.

سونگ چیل هونگ سرمربی کره‌ای تیم کشورمان  با تشکر از حضور مسئولان ورزش کشورمان اظهار داشت:  ورزشکاران در اردوی تیم ملی در حال تلاش هستند. ورزشکاران کامپوندها تمام تلاش خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی و ورزشکاران ریکرو نیز برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس گذاشتند.

وی با اشاره به اهمیت نقش تجهیزات در ورزش تیراندازی با کمان عنوان کرد: در تیراندازی با کمان بخش مهم تجهیزات است و اگر به دنبال جایگاه خوبی در مقابل رقبا هستیم باید از بهترین تجهیزات و امکانات به روز استفاده و در کنار آن به مسابقه برویم.

سرمربی تیم تیراندازی با کمان تصریح کرد: باید تیم‌های دوم و سوم هم به عنوان پشتوانه وجود داشته باشد. رضا شبانی نتایج خوبی را به دست آورده است. از زمانی که آمدم از نظر فنی و مسابقه پیشرفت خوبی داشتند. امیدوارم نگاه و حمایت خوبی به این رشته داشته باشید.

هونگ در ادامه در خصوص پیش‌بینی مدال‌های نمایندگان کشورمان در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: در ریکرو انفرادی و تیمی می.توانیم به برنز برسیم، در کامپوند آقایان هم انتظار طلای انفرادی داریم و نقره تیمی کامپوند را هم پیش‌بینی می‌کنم. دوست دارم بگویم در همه بخش‌ها مدال می‌گیریم، اما هنوز فاصله داریم. این فکر حقیقی‌ام است و این‌ توانایی‌ها را در بچه‌ها می‌بینم. من و شاگردانم تلاش می‌کنیم اما حریفان دست روی دست نگذاشتند و شاید بیشتر از ما کار می‌کنند.

نظر شما