شناسهٔ خبر: 61904929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حریق در چند باب سوله صنعتی در چهاردانگه اسلامشهر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در چند باب سوله صنعتی در چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، گفت: ساعت ۶:۴۴ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در چند باب سوله صنعتی در چهاردانگه اسلامشهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اسلامشهر اطلاع داده شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی از جمله خودروی فوماتیک که خودروی تخصصی برای مقابله با آتش سوزی‌های بزرگ است به همراه تجهیزات کامل خودرو‌های امدادی و تجهیزات تنفسی به محل آتش سوزی اعزام شدند.
وی افزود: آتش سوزی در چهار باب سوله مسقف، هر کدام به وسعت ۱۵۰۰ متر با کاربری انبار و محل نگهداری چوب و وسایل چوبی بود که ۲ باب سوله کاملا شعله ور بود به گونه‌ای که سقف‌ و دیوار‌ها بر اثر شدت حرارت تخریب شده بودند و آتش در ۲ سوله مجاور هم در آستانه سرایت بود که آتش نشانان از چندین جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و توانستند از گسترش آتش به دیگر نقاط جلوگیری کنند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی گزارش نشده است گفت: عملیات شعله زنی و اطفای حریق ادامه دارد.

 

<div id="video-display-embed-code_10024651"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3949192/10024651?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما