شناسهٔ خبر: 61901111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادگان ستارگان درخشان جامعه

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام گفت: در دنیای امروز آزادگان با صبر و بردباری که داشته اند نشان دادند که ستارگان درخشان جامعه بوده و الگویی برای نسل‌های بعد هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نشست در همایش الماس‌های درخشان اظهار داشت: آزادگان ستارگان درخشانی برای تعالی آزادگان ستارگان درخشان جامعهارزش‌های دینی و انسانی هستند که با تحمل سختی‌های طاقت فرسا در سلول‌های انفرادی توانستند بعنوان الگویی برای همه نسل‌ها باشند.
 
وی همچنین آزادگان را دریایی از معنویت و اخلاص عنوان کرد و افزود: صبر و اخلاص و تعهد و دینمداری، آنان را الگویی بی نظیر برای همه نسل‌ها تبدیل کرده است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این نشست بیان کرد: در استان ایلام ۳۳۸ آزاده سرافراز داریم که ۹۳ نفر از آن‌ها بیش از ۵ سال در اسارت رژیم بعث بوده و ۱۲ نفر از آن‌ها نیز به شهادت رسیدند.
 
گفتنی است به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن همایشی با حضور آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استان برگزار شد.
 
در این همایش آزادگان از رنج اسارت و سختی‌های آن دوران خاطره گویی کردند.
 
<div id="video-display-embed-code_10023848"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3948775/10023848?width=400&height=300"></script></div>
 
 

نظر شما