شناسهٔ خبر: 61898564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم بزرگداشت حماسه شکست حصرپاوه

خبرگزاری صدا و سیما

مراسم بزرگداشت سالروز حماسه  شکست حصر پاوه در این شهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مراسم بزرگداشت شکست حصرپاوهاستاندار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت ایران  اسلامی مرهون از خود گذشتگی مردانی است که امروز موجب افتخار ایران اسلامی هستند گفت: در روز ۲۶ مرداد، خداوند اراده کرد که ملت ایران اسلامی پیروز و دشمنان خار شوند.

محمد طیب صحرایی خاطر نشان کرد: شهدای پاوه و شهدای دفاع مقدس، یاری کنندگان دین خدا هستند و مسلمانانی که، اسلام را یاری کنند از مدارج بالاتری برخوردارند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مرز شوشمی در آستانه عید قربان برای رفت و آمد مسافران بازگشایی شد گفت: تلاش می‌شود تا با رفع مشکلات  و تقویت زیرساخت‌ها  این مرز  توسعه یابد.

امام جمعه پاوه  نیز با گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه گفت: مسئولان در خدمت به مردم  کوتاهی نکنند.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به  اینکه دشمن همواره در پی فرصت و سنگ اندازی در مسیر انقلاب است خاطر نشان کرد: نیازمند کسانی هستیم که در مسیر خود، سنگ‌ها را بردارد.

در ادامه علیرضا حیدری  سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز با بیان اینکه  در ۲۶ مرداد  سال ۱۳۵۸،  شیعه و سنی برای حفظ آب و خاک ایران اسلامی، قهرمانانه وارد میدان شدند گفت: امنیت امروز ما حاصل خون شهدا، ایستادگی مردم و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

در پایان این مراسم از کتاب مرداد خونین پاوه رونمایی شد.

نظر شما