شناسهٔ خبر: 61879555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر بسیجی حافظ امنیت در تنکابن

پیکر حامد لزرغلامی بسیجی مدافع امنیت امروز با حضور باشکوه مردم شهید پرور و ولایتمدار در تنکابن تشییع و خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،پیکر حامد لزرغلامی بسیجی مدافع امنیت امروز با حضور باشکوه مردم شهید پرور و ولایتمدار از جلوی مصلای شهرستان تنکابن به سمت زادگاه این بسیجی حافظ امنیت در گلزار شهدای روستای لزربن تشییع و خاکسپاری شد.

بسیجی حافظ امنیت حامد لزرغلامی متولد دهه ۶۰ در روستای لزربن شهر شیرود تنکابن بوده و از بسیجیان حوزه امام علی (ع) این شهر بود.

شهید حامد لزر غلامی بامداد سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ توسط یک خودرو زیر گرفته شد و پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی تنکابن بدلیل شدت جراحات وارده، به درجه شهادت گونه رسید.

این حادثه در مقابل امام زاده سید حسین (ع) شیرود اتفاق افتاد و بسیجی مدافع امنیت حامد لرز غلامی پس از اعلام ایست به خودروی مشکوک و علائم هشدار دهنده، توسط راکب این خودرو زیر گرفته شد و دچار مصدومیت شدید شد.

عوامل اورژانس منطقه فوری این بسیجی را به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل، اما بدلیل شدت جراحات وارده، ایشان در بیمارستان فوت کردند.

بلافاصله پس از وقوع حادثه، ضارب توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

خان آرمویی گزارش می دهد 

<div id="video-display-embed-code_10018855"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3947859/10018855?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما