شناسهٔ خبر: 61879551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه:

جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی آشپزخانه رضوی برپا می شود

امامیان گفت: خادمیاران رضوی از ۱ لغایت ۱۸ شهریور ماه جاری با برپایی آشپزخانه رضوی در مسیر زوار اربعین حسینی اقدام به ارائه خدمات می کنند.

صاحب‌خبر -

سید محمد جعفر امامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره آغاز پیاده روی اربعین حسینی و ارائه خدمات به زوار اربعین ،گفت:پیاده روی اربعین  مهمترین رویداد و تجمع عظیم جهان اسلام و اهمیت موضوع در این است که مردم هنوز پای دستگاه «امام حسین(ع)» با جان و دل مانده‌اند، وقتی که به سمت کربلا حرکت می‌کنند با تمام عشق این کار را انجام می‌دهند و هیچ چیز جلودار آنان نیست.

 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در راه‌پیمایی پرشکوه اربعین یکی از جلوه‌های زیبای معنوی را پدید آورده است همچنین هزینه برپایی این موکب و پذیرایی از زائران حضرت امام حسین(علیه السلام)، به همت خادمان امام رئوف(ع) ، خیرین و محبان اهل بیت(ع) تامین می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در آستانه حرکت عظیم و میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع)، در راستای خدمت رسانی  به زوار ستاد اربعین کانون های خدمت رضوی در استان تشکیل شد ،این ستاد در راستای برنامه ریزی و تسهیل خدمت رسانی خادمیاران رضوی استان کرمانشاه دروازه کربلا به زائرین در ۴ موکب به نام مبارک امام رضا(ع) تشکیل و برنامه ریزی های اولیه مواکب صورت گرفته است.

 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان اظهار کرد: خادمیاران رضوی از ۱ لغایت ۱۸ شهریور ماه در چهار موکب امام رضا(ع) مستقر در دانشگاه صنعتی کرمانشاه، کیلومتر۱۵ جاده خسروی، مرز خسروی منذریه عراق و موکب درمانی شهر کربلا خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام/712

نظر شما