شناسهٔ خبر: 61849031 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دو شهید و درگیری مسلحانه در پی یورش اشغالگران به اردوگاه عقبه جبر در اریحا

زهرا موسوی

منابع پزشکی از شهادت دو جوان فلسطینی در بامداد امروز، سه‌شنبه به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در اردوگاه عقبه جبر در شرق اریحا خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری شهاب، این منابع توضیح دادند که دو جوان به شدت مجروح شده و به بیمارستان اریحا منتقل شدند که بعداً اعلام شد به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در این باره اعلام کرد که این دو شهید قصی عمر الولجی و محمد ربحی نجوم هستند که در جریان درگیری‌های شدیدی که در اردوگاه عقبه جبر رخ داد، به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسیدند.

نیروهای اشغالگر با ده‌ها خودرو در میان تیراندازی شدید به اردوگاه عقبه جبر در شرق اریحا هجوم بردند و به تعدادی از منازل حمله کردند که طی آن رزمندگان مقاومت به مقابله با نیروهای متجاوز پرداختند.

دو شهید و درگیری مسلحانه در پی یورش اشغالگران به اردوگاه عقبه جبر در اریحا

منابع محلی گفتند، درگیری‌های مسلحانه بین رزمندگان مقاومت در اردوگاه عقبه جبر و نیروهای اشغالگر منجر به زخمی شدن شهروندان و دستگیری جوانان شد. بلافاصله پس از شهادت این دو جوان، ده‌ها جوان فلسطینی در مقابل بیمارستان جریکو تجمع کردند و با سردادن شعارهای درود بر شهدا، خواهان ادامه مقاومت در برابر اشغالگری شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما