شناسهٔ خبر: 61848651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان

نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در زنجان با معرفی نفرات برتر اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت : در مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ۱۴ نفر به مقام قهرمانی استان در ۲ بخش آقایان و بانوان دست یافتند که در صورت کسب امتیاز حد نصاب به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.معرفی نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در زنجان

حجت‌الاسلام موسوی افزود : این مسابقات با ثبت نام بیش از هزار و ۲۰۰ نفر در اردیبهشت ماه آغاز شد و پس از برگزاری مرحله شهرستانی و مشخص شدن نفرات برتر، مرحله استانی آن طی ۲ روز در بخش بانوان و مردان در بقعه قیدار نبی (ع) برگزار شد.

وی گفت : در این مسابقات ۶۶ نفر از شهرستان‌های مختلف استان به این مرحله از مسابقات راه یافته بودند که ۲۹ نفر در بخش آقایان و ۳۷ نفر در بخش بانوان به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۹ نفر از برادران و ۲۱ نفر از خواهران در هفت رشته آوایی حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم شدند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طبق آیین نامه مسابقات فقط نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند.

وی افزود :  امسال با برگزاری مسابقات در شهرستان خدابنده عمده هزینه‌های مسابقات از محل موقوفه قیدار نبی (ع) پرداخت شد که نشان دهنده پشتیبانی بارز وقف و موقوفات از فعالیت‌ها و مسابقات قرآنی در استان است.

 

نظر شما