شناسهٔ خبر: 61842273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله مکارم شیرازی:

جنایت اخیر در شاهچراغ از خواری دشمنان اسلام است

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله مکارم شیرازی در پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم و تاکید کرد: این جنایات، نشان دهنده زبونی و خواری دشمنان قسم خورده اسلام است.

صاحب‌خبر -

جنایت اخیر در شاهچراغ از سر زبونی و خواری دشمنان اسلام استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ آورده است: قطعا این جنایات، از سرِ زبونی و خواری صاحبان قلب‌ها و ذهن‌های سیاه و منحرف برنامه ریزی و اجرا شده که مورد حمایت مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و امت ولایی ایران هستند.

متن کامل پیام آیت الله مکارم شیرازی به شرح زیر است:

انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر جسارت مجدد به حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام و شهادت و جراحت تعدادی از هم‌وطنان و زائران آن حرم مطهر موجب تالم و تاثر شدید گردید.

قطعا این جنایات، از سرِ زبونی و خواری صاحبان قلب‌ها و ذهن‌های سیاه و منحرف برنامه ریزی و اجرا شده که مورد حمایت مالی، تبلیغاتی و اطلاعاتی دشمنان قسم خورده اسلام و امت ولایی ایران هستند.

به حمد الله با جان فشانی عزیزان و نیرو‌های شجاع حاضر در محل، جلوی جنایت بزرگی گرفته شد، ولی بر نیرو‌ها و مسئولان امنیتی و انتظامی کشور لازم است با تلاش مجدّانه بستر این حرکات را برچیده و این گونه جنایات را در نطفه محو نمایند.

اینجانب به مصیبت دیدگان این واقعه تسلیت عرض میکنم و علو درجات شهید این جنایت و صحت و سلامت مجروحان آن را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
قم ـ ناصر مکارم شیرازی
۲۳ / ۵ / ۱۴۰۲

نظر شما