شناسهٔ خبر: 6183676 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قدس آرمانی فراموش نشدنی/6

قدس محور اصلی اتحاد مسلمانان/بحران یمن برای انحراف افکار عمومی از مسئله فلسطین است

اعضای شرکت کننده در کنفرانس فلسطین تأکید کردند: قدس عامل اصلی اتحاد مظلومان جهان در برابر ظالمان و استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، رهبران بنیاد فلسطین پاکستان و سایر گروه‌های مذهبی و سیاسی از جمله «علامه اصغر‌عسکری» عضو ارشد حزب مجلس وحدت مسلمین، دکتر‌عرفان عضو ارشد تحریک جوانان پاکستان، »سهراب خان» نماینده حزب جماعت اسلامی، «حمید ملک» نماینده گروه حزب مردم عادی و «آفتاب ضیا» در یک کنفرانس با موضوع فلسطین که در باشگاه مطبوعاتی شهر اسلام‌آباد برگزار شد، شرکت کردند.

اعضای شرکت کننده در این کنفرانس عنوان کردند: فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و آزادی قدس از اهمیت زیادی برخودار است.

اعضای شرکت کننده در این کنفرانس با اشاره به ظلم و ستم چند سال اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین و راه اندازی چندین جنگ خانمان سوز گفتند: قدس سومین مکان مقدس مسلمانان و قبله اول ماست و در حال حاضر محور اتحاد بین آنها می‌باشد.

به گفته اعضای شرکت کننده در کنفرانس فلسطین، قدس عامل اصلی اتحاد مظلومان جهان در برابر ظالمان و استکبار جهانی است.

نمایندگان گروه‌های مذهبی و سیاسی پاکستان بیان کردند که آزادی قدس شریف فقط با اتحاد مسلمانان امکان پذیر است.

اعضای شرکت کننده در کنفرانس فلسطین تأکید کردند: آمریکا و متحدانش با سرپرستی تروریست‌ها در سوریه و عراق همچنین به خاک و خون کشیدن مردم یمن تلاش می‌کنند، افکار عمومی جهان را از موضوع فلسطین منحرف کنند.

آنها افزودند: اسرائیل به پشتوانه آمریکا دشمن واقعی بشریت هستند و تمام جنایت‌هایی که در جهان صورت می گیرد برای نجات صیهونیست‌ها می‌باشد.

اعضای شرکت کننده در این کنفرانس همچنین خاطر نشان کردند: برای بیداری امت اسلامی و مردم شهرهای مختلف پاکستان از جمله اسلام‌آباد و راولپندی از از یک هفته گذشته کنفرانس‌های متعددی با موضوع «قدس محور اتحاد امت اسلامی» برگزار کرده و تا روز برگزاری همایش قدس، این برنامه‌ها را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ز

برچسب‌ها:

نظر شما