شناسهٔ خبر: 61820562 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«ترور خاموش» و «بعد از آزادی» از شبکه تماشا

مجموعه های تلویزیونی «ترور خاموش»، «بعد از آزادی» و «هشت و نیم دقیقه» از شبکه تماشا پخش می شوند.

صاحب‌خبر -

«ترور خاموش» و «بعد از آزادی» از شبکه تماشابه گزارش خبرگزاری صداوسیما،  «ترور خاموش» مجموعه تلویزیونی در گونه معمایی ـ پلیسی به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد و هومان فاضل است. این مجموعه به معضلات اجتماعی مانند مواد مخدر و نیز به حوزه امنیت می‌پردازد.
مجموعه «ترور خاموش» هر شب ساعت ۲۰ پخش و ساعات ۲، ۸ و ۱۴ بازپخش می‌شود.

موضوع این مجموعه تلویزیونی امنیت نرم است و بر مبنای واقعیت و یکی از پرونده‌های حساس در چند سال اخیر نوشته شده‌است. از دیگر سرفصل‌های «ترور خاموش» که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده، معضلات و ناهنجاری‌هایی است که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هر شب ساعت ۲۲ و روز بعد ساعت ۴ بامداد   پخش می‌شود.

این مجموعه روایتگر زندگی جوانی است به نام عارف که در یک کارگاه شراکت دارد، اما دچار مشکلاتی می‌شود و ناچار است برای اثبات خود تلاش کند.

اصغر همت، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل‌کاشی، سام کبودوند، المیرا دهقانی، رویا جاویدنیا و امید روحانی از بازیگران «بعد از آزادی»  هستند.

مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید، هم از شبکه تماشا پخش می‌شود.

شبنم قلی‌خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، الهه حصاری، فرناز رهنما و پژمان بازغی گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل داده‌اند.

این مجموعه قصه یکتا را روایت می‌کند که با فرزندش پس از مرگ همسر و پدر همسرش در یک تصادف رانندگی به واسطه توطئه‌ای در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد.

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت ۲۳ پخش و ساعت ۵ و ۱۱ روز بعد تکرار می شود.
مجموعه های «بیگانه‌ای با من است» ساعت ۱۸ و بازپخش ۱۲، ۶، ۲۴، «جونگ میونگ» ساعت ۱۹ وبازپخش ۱۳، ۷، ۱، «لحظه گرگ ومیش» ساعت ۲۱ و بازپخش ۱۵، ۳ نیز از دیگر مجموعه های شبکه تماشاست.

 

نظر شما