شناسهٔ خبر: 6181772 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان مقاله و کتاب نخستین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از فراخوان مقاله و کتاب به مناسبت برگزاری اولین کنگره ملی دو هزار و 400 شهید استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، نعمت الله عبداللهی افزود: 'نگرش حسی، عقلی، شرعی و ادارکی شهودی شهدا و دفاع مقدس '، ' تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام، بسیج مستضعفین و دفاع مقدس و تهاجم فرهنگی و جهاد فرهنگی(گروه های تکفیری و سلفی)' از محورهای مقالات و کتابهای ارسالی در باره این کنگره است.

عبداللهی ادامه داد: 'نهادهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دفاع مقدس و 'شهدا و دفاع مقدس، کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان ' از دیگر محورهای رقابت یاد شده به شمار می رود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری،'آثار و برکات سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به استان چهارمحال و بختیاری' و 'آثار مربوط به ایثار، وصیت نامه، شهادت و شهدا' را بعنوان ششمین و هفتمین محور این مسابقه اعلام کرد.

به گفته عبداللهی،' امام، ولایت فقیه و شهدای دفاع مقدس'، ' الگوها و مبانی فکری و عقیدتی شهدا'، 'حوزه های علمیه، دانشگاه و شهدا'،' نگرش مردم نسبت به جنگ و شهدا'،'خانواده،سبک زندگی و فرهنگ شهادت،'دفاع مقدس،دانش آموزان و دانشجویان به همراه هویت ملی و دفاع مقدس' و 'زنان و دفاع مقدس' از دیگر محورهای کنگره است.

به گزارش ایرنا، کنگره سرداران و دو هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، مهر امسال در شهرکرد برگزار می شود.

7363/6027

نظر شما