شناسهٔ خبر: 61779191 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیران سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در نشست ستاد اجرایی جشنواره با تأکید بر توجه کامل به محورهای هشت‌گانه ابلاغی رئیس سازمان سینمایی در برنامه‌ریزی‌های جشنواره، مدیران این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوان در صفحه خود در اینستاگرام اعلام کرد: «مجید زین‌العابدین در نشست ستاد جشنواره، در سخنانی با اشاره به بازنگری ساختار جدید بخش‌های اجرایی این رویداد بین‌المللی، از کامل شدن تفاهمات بنیاد فارابی و شهرداری اصفهان برای برگزاری پرشور جشنواره خبر داد و گفت: در هفته گذشته جلسات مختلفی برای ارتقای برنامه‌های اجرایی و هنری بین طرفین برگزار شد که ثمرات آن باعث تقویت هرچه بیشتر جشنواره می‌شود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره سی‌وپنجم خاطرنشان کرد: بعد از یک وقفه و توقف چهار ساله از برگزاری حضوری جشنواره به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، این دوره نیازمند برنامه‌ریزی هر چه باشکوه‌تر برای حضور سینماگران حوزه کودک و نوجوان، اهالی فرهنگ و هنر و خانواده‌ها است.

بر پایه این گزارش در ادامه نشست مذکور، آخرین اطلاعات ثبت‌نامی فیلم‌های داخلی و خارجی بررسی شد، همچنین مجید زین‌العابدین دبیر جشنواره با اشاره به ادغام برخی مدیریت‌ها به منظور چابک‌سازی ستاد جشنواره، احکام مدیران سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را ابلاغ کرد.

مدیران سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند

بر این اساس مسعود احمدیان به عنوان مدیر اجرایی جشنواره، میثم بکتاشیان مدیر اجرایی اصفهان، سید مهدی سجادی مدیر مالی و حقوقی، رائد فریدزاده مدیر امور بین‌الملل، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه، وحید ملتجی مشاور عالی دبیر، حمیدرضا کتیرایی مدیر پشتیبانی، میلاد شکرخواه مدیر فناوری اطلاعات و مصطفی محمودی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره منصوب و معرفی شدند.

سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (هفتم تا دوازدهم اکتبر ۲۰۲۳) به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.»

نظر شما