شناسهٔ خبر: 61772026 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

جزییات آتش‌سوزی یک کشتی تانکر حامل گاز در خلیج‌ فارس ‌

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در یک کشتی تانکر حمل ال پی جی خارجی در خلیج‌فارس حوالی لنگرگاه بندر عسلویه گفت: با عملیات امدادرسانی و اطفای حریق ۲۲ خدمه این شناور نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد شکیبی نسبت عصر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آتش‌سوزی در یک کشتی خارجی در خلیج‌فارس حوالی لنگرگاه بندر عسلویه اظهار داشت: یک کشتی تانکر حامل ال پی جی عصر امروز دچار آتش‌سوزی شد.

بیشتر بخوانید:

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری قیر در سنندج/ حادثه تلفات جانی نداشت

وی با اشاره به امدادرسانی به این کشتی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم 5 شناور آتشخوار و ناجی از بندر عسلویه به لنگرگاه برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات خدمه‌های این کشتی تصریح کرد: 22 خدمه کشتی حادثه دیده با اعزام شناورهای امدادی نجات یافتند و به بندر خدماتی پارس منتقل شدند.

شکیبی نسب با بیان اینکه همه خدمه کشتی یاد شده در سلامت کامل هستند تصریح کرد: از ساعت اولیه وقوع آتش‌سوزی 5 فروند شناور آتشخوار در حال اطفای حریق در شناور هستند.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد گفت: شناورهای منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی برای حفظ و تامین امنیت منطقه در محدوده عملیات حضور فعال دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما