شناسهٔ خبر: 61766089 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

احتمال ساخته شدن فیلم Uncharted 2 وجود دارد

سونی پیکچرز علاقه زیادی به ادامه فرانچایز دارد! / Gamesradar

صاحب‌خبر -

اخبار جدید حاکی از آن است که فیلم آنچارتد ۲ (Uncharted 2) قرار است در آینده‌ ساخته شود و به این ترتیب طرفداران می‌توانند منتظر ادامه داستان نیتن دریک باشند. در همین مورد تهیه‌کننده فیلم، چارلز روون تایید کرده که احتمال ساخت دنباله آن زیاد است و سونی پیکچرز علاقه زیادی به این پروژه دارد.

فیلم آنچارتد سال گذشته اکران شد و در مجموع نظرات ضد و نقیضی دریافت کرد و در باکس آفیس حدود ۴۰۰ میلیون دلار فروخت و می‌توان گفت که موفقیت مالی خوبی داشته است. از آنجایی که کمپانی‌های تولید و پخش به میزان فروش فیلم‌هایشان بیشتر از نظر منتقدان اهمیت می‌دهند، ساخت این دنباله کاملا منطقی به نظر می‌‌‌رسد. اکنون بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، روون نیز تایید کرده که به احتمال زیاد در آینده ساخته شدن آنچارتد ۲ خواهیم بود. وی درباره ادامه فرانچایز به طور کلی صحبت و اعلام کرد:

بله حتما! ما هنگام ساخت فیلم اول اوقات بسیار خوبی را باهم گذراندیم، طرفداران آن را دوست داشتند و حتی کسانی که هیچ اطلاعاتی درباره بازی Uncharted نداشتند به خوبی با آن ارتباط برقرار کردند. بنابراین، با اشتیاق منتظر ساخت قسمت دوم آن هستیم.

فیلم Uncharted 2 فیلم Uncharted 2

در فیلم Uncharted تام هالند نقش اصلی «نیتن دریک» را بازی کرده و مارک والبرگ نیز در نقش «سالی» مربی او را بازی کرده بود. این دو نسخه بسیار جوان‌تر شخصیت‌ها از اولین بازی Uncharted هستند و دلیل آن هم این است که این فیلم بیشتر با هدف پیش‌درآمد این سری بازی‌ ویدیویی عمل می‌کند. باید ببینیم که آیا فیلم Uncharted 2 نیز از بازی اول داستان خود را اقتباس می‌کند یا خیر.

گاد آف وار بعدی کجا میره؟

Baldur’s Gate 3 به بهترین بازی سال ۲۰۲۳ تبدیل شده است - ویجیاتو Baldur’s Gate 3 به بهترین بازی سال ۲۰۲۳ تبدیل شده است - ویجیاتو Gamesradar

نظر شما