شناسهٔ خبر: 61760310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان در مازندران

اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان در سلمانشهر مازندران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان در مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، اردوی آماده سازی خود را در خانه تکواندو شهر سلمانشهر آغاز کرده است.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: تکواندوکاران ضمن استقرار در نوشهر، عصر‌ها به صورت فشرده با حضور مربیان در خانه تکواندو سلمانشهر تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

 

فیض الله نفجم افزود: تکواندو کاران در سه مرحله اردو شرکت خواهند کرد که مرحله اول در استان گیلان با حضور ۱۰۵۶ نفر برگزار شد و از این میان ۱۷۰ نخبه انتخاب شدند و در مرحله دوم که در مازندران و در خانه تکواندو غرب استان در سلمانشهر هستیم ۳۰ ورزشکار انتخاب و در مرحله پایانی که به میزبانی شهرستان‌های آمل و سوادکوه برگزار خواهد شد ۱۰ تکواندو کار که از لحاظ فنی در آمادگی کامل به سر می‌برند انتخاب و به مسابقات قهرمانی آسیا به کشور لبنان اعزام خواهند شد.


وی رقبای ایران در این دوره از مسابقات را کشور‌های کره جنوبی، ازبکستان، قزاقستان و چین اعلام و تصریح کرد: تکواندو کاران با آمادگی کامل در این رقابت‌ها ظاهر خواهند شد.


سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان با بیان اینکه تکواندو کاران کشورمان بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک نوجوانان آماده می‌شوند گفت:  تکواندوکاران کشورمان با استعداد هستند و روز به روز در حال پیشرفت می‌باشند.


یادآور می‌شود پیکار‌های تکواندو نوجوانان قهرمانی آسیا از ۱۱ تا ۱۳ شهریور ماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود.

نظر شما