شناسهٔ خبر: 61756426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

پیش ثبت‌نام ۳۳۴ نفر در کرمانشاه برای انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت امروز(چهارشنبه) ۳۳۴ نفر در استان کرمانشاه پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ علی شعبانی افزود: از این تعداد ۳۰۱ نفر مرد و ۳۳ نفر زن هستند.

به گفته شعبانی از این تعداد شش نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، ۲۹ نفر لیسانس، ۲۳۸ نفر فوق لیسانس، ۵۲ نفر دکترا و هشت نفر تحصیلات حوزوی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد: از کل تعداد ثبت نام شدگان استان ۵۲ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۸ نفر در بازه ۳۵ تا ۴۰ سال، ۸۱ نفر در بازه ۴۰ تا ۴۵ سال، ۳۷ نفر در بازه ۴۵ تا ۵۰ سال، ۴۰ نفر در بازه ۵۰ تا ۵۵ سال، ۳۳  نفر در بازه ۵۵ تا ۶۰ سال، ۱۹ نفر در بازه ۶۰ تا ۶۵ سال، ۳ نفر در بازه  ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بالای ۷۰ سال هستند.

 شعبانی گفت: از مجموع هفت هزار و ۶۶۹ نفر از متقاضیانی که در روز اول (۱۶ مرداد) در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند، ۱۳۳ نفر مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

وی افزود: در روز دوم فرآیند پیش ثبت نام انتخابات(۱۷ مرداد) نیز شش هزار و ۲۴۷ نفر در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود رابارگذاری کرده اند که از این تعداد سهم استان کرمانشاه ۱۲۴ نفر بوده است.

به گفته شعبانی در روز سوم هم ۶۶ نفر در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

 پیش ثبت نام متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد. 

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما