شناسهٔ خبر: 61755213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پرسپولیس گام اول را با پیروزی برداشت/ سه امتیاز مهم در جیب پسران گل‌محمدی

پرسپولیس در بازی اول فصل جدید در لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک به میدان رفت و اولین سه امتیاز این فصل خود را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، پرسپولیس در گام اول خود در لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت. گزارشی از این دیدار را در زیر بخوانید: 

 4 شنبه 18 مرداد 1402، هفته اول لیگ برتر خلیج فارس، ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر

 داوران: امیرسامان سلطانی، فرهاد مروجی، حسن انتظاری، وحید زمانی

 ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، (سرلک 86)، (سروش رفیعی مسعود ریگی 63)، سعید صادقی، (مهدی ترابی محمد عمری86)، وحید امیری و (شهاب زاهدی امید عالیشاه 63)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

آلومینیوم ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری،  مهدی لیموچی (  اسماعیل شریفات85)، (علیرضا نقی‌زاده  74)، امیر جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، مهران موسوی، (یونس اکبرپور  85)، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی( گودرزی 85)

سرمربی: مجتبی حسینی

 کارت زرد: : فخرالدینی دقیقه 8 و نقی زاده 45+4

 نمای بازی 

در بازی اول پرسپولیس در فصل جدید سرخ‌ها در حالی کار خود را برابر آلومینیومی‌ها آغاز کردند که آرایش دو تیم حکایت از تلاش پرسپولیس برای رسیدن به گل اول و در آن سوی میدان بستن راه‌های نفوذ توسط اراکی‌ها بود. در شروع بازی دو تیم با نمایش نسبتا متعادل کار خود را آغاز کردند که در این میان آلومینیومی‌ها با بازی بسته به دنبال از کار انداختن بازیکنان پرسپولیس بودند. با شروع بازی در نیمه دوم آلومینیومی‌ها آهنگ تهاجمی‌تری را پیش گرفتند و موفق شدند در چند صحنه روی دروازه سرخ‌ها خطرناک ظاهر شوند. در نهایت تعویض‌های سرمربی پرسپولیس منجر به این شد که بازی به تعادل کشیده شود و در نهایت این دیدار با پیروزی اقتصادی پرسپولیس به پایان برسد.

دقایق حساس: 

دقیقه 3: پرتاب اوت به پشت مدافعان پرسپولیس با فرار مرتضی تبریزی همراه شد که این بازیکن بعد از تعلل ضربه خود را از زاویه بسته زد که علیرضا بیرانوند توپ را گرفت

دقیقه 21 پاس میلاد سرلک با چرخش زیبای دانیال تبدیل به موقعیت شد که شوت او را گوهری به خوبی گرفت و در ادامه هم ضربه پورعلی‌گنجی با برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 24 شوت سرکش وحید امیری از بالای دروازه آلومینیوم با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 37 گل اول این دیدار به ثمر رسید که  پاس دیدنی سروش رفیعی پشت مدافعان آلومینیوم به علی نعمتی رسید، با ضربه چیپ مدافع چپ قرمزها همراه شد تا گل اول به شکلی زیبا وارد دروازه احمد گوهری شود.

دقیقه 41 ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست با ضربه سر وحید امیری همراه شد که این توپ تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: در میان غفلت مدافعان پرسپولیس، میلاد فخرالدینی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه این بازیکن از مقابل دروازه بیرانوند به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان برسد.

دقیقه 50: مهدی لیموچی در گوشه محوطه جریمه و نزدیک خط عرضی صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: پاس وحید امیری در یک ضد حمله، شهاب زاهدی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این مهاجم با پای چپ از بالای دروازه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 61: پاس نقی‌زاده در محوطه جریمه به مهدی لیموچی رسید اما شلیک سنگین او را بیرانوند به خوبی برگشت داد.

 انتهای پیام/ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نظر شما