شناسهٔ خبر: 6174495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یونیورسیاد؛

سرپرست تیم کامپوند: عملکرد کمانداران مطلوب بود

گوانگجو - ایرنا - سرپرست تیم تیراندازی کامپوند دانشجویان ایران در رقابت های جهانی دانشجویان گفت: کمانداران اعزامی سابقه و تجربه بین المللی بسیار کمی دارند و با توجه به همه شاخص ها عملکرد آنان بسیار خوب بود.

صاحب‌خبر -

مریم کاظمی پور امروز(یکشنبه)درگفت وگو باخبرنگاراعزامی ایرنا به بیست و هشتمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان افزود: سطح رقابت های کامپوند این دوره ازرقابت ها نسبت به شینزن چین بسیار بالا بود و رکورد زنان و مردان چند نمره افزایش نشان داد.
به گفته وی رکوردهای تیراندازی با کمان دررشته کامپوند دانشجویان دریونیورسیاد کره جنوبی دربخش دختران نزدیک به 12 و در بخش پسران حدود 3 نمره ارتقا داشته است که حکایت از سطح کیفی این رقابت ها دارد.
کاظمی پور ادامه داد: اغلب تیم های حاضر در این رقابت ها از کمانداران ملی پوش خود استفاده کرده اند و به طور مثال تیم کره جنوبی در هر یک از تیم زنان و مردان از 2ملی پوش استفاده کرده است.
وی همچنین ادامه داد: دختران کماندار در مرحله حذفی عملکردی مشابه تمرینات تهران داشتند اما تیم های حاضر بسیار قوی بودند که حکایت از تمرینات بسیار منظم و پیوسته آنان دارد.
سرپرست تیم تیراندازی دانشجویان تصریح کرد: برای حصور قدرتمند در رقابت های جهانی باید برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم و برای موفقیت نیاز به هماهنگی و تعامل فرابخشی داریم.
وی ادامه داد:تعامل خوبی بین فدراسیون های تیروکمان و دانشگاهی وجود دارد و امیدوارم با توسعه این همکاری و تعامل بتوانیم با آمادگی بسیار بالا در مسابقات دانشجویان جهان که سال آینده در مغولستان برگزار می شود شرکت کنیم.
تیم های کامپوند مردان و زنان ایران امروز (یکشنبه) در بازیهای دانشجویان جهان در گوانگجو کره جنوبی از دور رقابت ها حذف شدند.
ورزشی**1828**1067**1590

نظر شما