شناسهٔ خبر: 61727711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیئت اندیشه‌ورز پلیس و رسانه‌ها در خوزستان تشکیل شود

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پیشنهاد شده که برای اخبار انتظامی خبری با عنوان روایت اول تنظیم شود که برای اجرایی شدن آن لازم است هیئت اندیشه‌ورز بین پلیس و رسانه‌ها تشکیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز در نشست با خبرنگاران خبرگزاری‌های و رسانه‌ها که به مناسبت روز خبرنگار در در سالن ثامن الائمه(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد امید در جامعه یکی از مسائل اصلی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست.

وی با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران قشری هستند که کمتر به مسائل و مشکلات خودشان می‌پردازند و دغدغه اصلی‌شان پیگیری مشکلات و مطالبات مردم است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر این نکته که از انتقاد استقبال می‌کنیم، افزود: انتقاد سازنده می‌تواند به پیشرفت جامعه کمک کند و آن را در این مسیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارزش قلم به سطرهایی است که می‌نویسد، گفت: برخی دوستان پیشنهاد روایت اول برای اخبار را مطرح کرده‌اند که پیشنهاد خوبی است به نظرم برای این کار یک هیئت اندیشه‌ورز بین پلیس و رسانه‌ها تشکیل شود.

میرفیضی تصریح کرد: هر اقدامی که پلیس در جامعه انجام می‌دهد یک پیوست اجتماعی دارد، می‌توانیم با همفکری که صورت می‌گیرد یک پیوست رسانه‌ای هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه افتخار پلیس این است که خادم مردم است و در خدمت همه مردم ایران خواهد بود، اضافه کرد: بنده بچه همین استان هستم ولی به اقتضای شرایط کاری 25 سال از این استان خوزستان دور بوده‌ام و حالا با کوله باری از تجربه بازگشته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: امنیتی‌ترین مسائل در جامعه را می‌توان با همفکری و مشورت به یک موضوع اجتماعی تبدیل کرد خیلی از مسائل را می‌توان از این راه حل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از نخبگان و فناوری را برای انجام امور مورد تاکید قرار داد و افزود: باید جامعه به سوی هوشمند سازی پیش برود، نباید در یک جا هم چراغ قرمز باشد و هم دوربین و هم مامور پلیس حضور داشته باشد.

میرفیضی رسانه را قوای چهارم هر کشور توصیف کرد و در همین ارتباط گفت: رسانه‌ها در کنار قوای 3 گانه می‌توانند در جامعه اثرگذار باشند، می‌توانیم در کنار هم قرار بگیریم و خیلی از مسائل موجود را حل کنیم.

پایان پیام/

نظر شما