شناسهٔ خبر: 61723568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۱۱ نفر در نخستین روز از پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در فارس نام نویسی کرده‌اند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تا پایان دوشنبه ۱۶ مردادماه به عنوان روز اول انجام پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در استان فارس ۱۱۱ نفر در سامانه وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی با بیان این خبر عنوان کرد: از این تعداد ۹۷ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

قزل سفلی همچنین یادآور شد : حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با ثبت نام ۳۹ نفر بیشترین تعداد پیش ثبت نام را در میان ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس در روز اول داشته است.

 ایشان همچنین تاکید کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

 او یاد آور شد: کد رهگیری پس از آن صادر خواهد شد که دستگاه های ۶ گانه بررسی کننده، مدارک ارائه شده را مورد تایید قرار دهند. آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت روزانه پس از ساعت ۱۸، توسط وزارت کشور گردآوری می‌شود و به تفکیک شهر، جنسیت و سایر موارد  در دسترس استان ها قرار می گیرد که به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در پایان تاکید کرد: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سامانه ای که وزارت کشور به نشانی https://keshvar.moi.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری نمایند.

وی افزود : بر اساس قانون جدید انتخابات، «پیش ثبت نام» از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/خ

نظر شما