شناسهٔ خبر: 61718126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 | یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023

صاحب‌خبر -

پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 11:30 در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023 رودررو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: نتایج روز چهارم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023

طبق برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023، تیم‌های ملی کلمبیا و جامائیکا حوالی ظهر امروز و از ساعت 11:30 در ورزشگاه ملبورن رکتانگولار کشور استرالیا هفتمین دیدار دور یک هشتم نهایی اولین جام جهانی 32 تیمی تاریخ فوتبال زنان را برگزار خواهند کرد.

پیش از این و در روز اول، دوم و سوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2023 ژاپن با شکست نروژ، اسپانیا با پیروزی مقتدرانه برابر سوییس، سوئد با حذف آمریکای بزرگ، هلند با برتری برابر آفریقای جنوبی، انگلیس با پیروزی برابر نیجریه و نهایتا استرالیای میزبان با برتری برابر دانمارک موفق به رسیدن به جمع 8 تیم شدند.

اما کلمبیا عملکرد عجیبی در دور گروهی داشت و با درخشش کایسدو نابغه 18 ساله تازه به رئال پیوسته از سد کره جنوبی و آلمان دومین تیم پرافتخار جام گذشت اما به مراکش که 6 گل از آلمان خورده بود باخت تا این تیم را همراه خود به دور بعد ببرد و آلمان بزرگ حذف شود.

جامائیکا از سوی دیگر یکی از 4 شگفت انگیز جام است تیمی که گل نمی‌خورد و تنها با یک گل زده و پیروزی برابر پاناما با دو تساوی بدون گل برابر دو تیم مدعی برزیل و فرانسه در عین ناباوری بعد از فرانسه راهی دور حذفی شد و برزیل بزرگ را از مسابقات بیرون کرد.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید:

پخش زنده فوتبال کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 | یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023

پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 | یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023 پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 | یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال زنان 2023

پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402

تیم ملی زنان کلمبیا آخرین قهرمان کوپا آمریکا است و در این مسابقات با 3 قهرمانی، 1 دومی و 1 سومی سومین تیم پرافتخار بعد از برزیل و آرژانتینی است که در این دوره در دور گروهی حذف شدند؛ لیندا کایسدو 18 ساله پدیده این تیم است که به تازگی توسط فلورنتینو پرز برای رئال جذب شده است

جامائیکا اما در تاریخ مسابقات قهرمانی آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب با 2 سومی چهارمین تیم پرافتخار است نکته جالب آنکه در این قاره ایالات متحده آمریکا از 11 دوره فقط دو دوره را قهرمان نشده که آن دو جام سهم کانادا است و جامائیکا پس از مکزیک متخصص باختن با کانادا و آمریکا در نیمه نهایی و فینال، چهارمین تیم پرافتخار است.

با این حال این تیم عجیب‌ترین تیم این دوره است تیمی که تنها یک تاکتیک دارد و آن گل نخوردن است تاکتیکی که منجر به حذف برزیل شد؛ جامائیکا به جز 270 دقیقه گل نخوردن تنها کاری که در این جام انجام داده به سختی شکست دادن تیم ضعیف پاناما با یک گل آنهم از روی ضربه کرنر بوده است!

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده کلمبیا و جامائیکا 17 مرداد 1402 را از ساعت 11:30 امروز و با استفاده از لینکی که در خلال مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

نظر شما