شناسهٔ خبر: 61716385 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون بیمه کارگران ساختمانی فردا در صحن بررسی می شود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از اتمام بررسی طرح اصلاح ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی خبر داد و افزود: گزارش کمیسیون اجتماعی پیرامون این طرح فردا در صحن بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین گودرزی، در تشریح جزئیات دستورکار امروز(دوشنبه ۱۶ مردادماه) کمیسیون اجتماعی گفت: در ابتدای این نشست سوالات آقایان درخشان، سرمدی و کعب عمیر از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت آقای سرمدی از سوال خود انصراف داده و آقایان درخشان و کعب عمیر از پاسخ های وزیر کار قانع نشدند بنابراین سوال جهت بررسی به صحن علنی ارسال شد.

وی تصریح کرد: در بخش دوم این نشست گزارش کمیته بررسی طرح اصلاح ماده(۵) بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مورد بررسی قرار گرفته و گزارش جمع بندی جهت ارائه در صحن مجلس آماده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: این گزارش فردا در نشست علنی مجلس بررسی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونانش، رئیس سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور و نماینده مرکز پژوهش های مجلس حضور داشتند.

نظر شما