شناسهٔ خبر: 61711888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اجرای ۱۰ هزار و ۱۴۰ متر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در مازندران

مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران از اجرای ۱۰ هزار و ۱۴۰ متر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۴۰۰ متر خط انتقال و ۸ هزار و ۷۴۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، بهزاد برارزاده مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران در گفتگو با خبرنگاران از اجرای ۱۰ هزار و ۱۴۰ متر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف استان خبر داد و با بیان اینکه اجرای طرح‌های فاضلاب در این استان در حفظ محیط زیست و سلامت جامعه مؤثر است گفت: در سال جاری ۱۴۰۰ متر خط انتقال و ۸ هزار و ۷۴۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را ۵۰۰ میلیارد ریال دانست و افزود: در حال حاضر ۱۸.۹ درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارند.

برارزاده، با بیان اینکه ۱۸ شهر استان دارای طرح اجرایی فاضلاب هستند تصریح کرد: شهرهای ساری، بابل، بابلسر، جویبار، نوشهر و چالوس با جمعیت ۳۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب قرار دارند.

مدیرعامل آبفای مازندران مجموع انشعاب جاری سازی شده در سطح استان را ۵۲ هزار و ۹۴۴ فقره و انشعاب فاضلاب نصب شده را ۶۲ هزار و ۳۹۸ فقره دانست و تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ ایستگاه پمپاژ فاضلاب و ۶ تصفیه خانه و سه پکیج تصفیه فاضلاب در مدار در سطح استان فعال است.

برچسب‌ها:

نظر شما