شناسهٔ خبر: 61711290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبرنگاران هادیان مسیر جهاد تبیین هستند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جهاد تبیین هنر ارائه حقیقت و مبارزه با تحریف یک توانمندی است و خبرنگاران و فعالان خبر و رسانه، هادیان این مسیر هستند.

صاحب‌خبر -
خبرنگاران هادیان مسیر جهاد تبیین هستندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسب ۱۷مرداد روز خبرنگار بیان کرد: خبر و اطلاع‌رسانی یک امر خطیر و امنیت آفرین است. در میدان مبارزه با جهل و دروغ ارائه حقیقت و کشف سره از ناسره بر عهده قلم و دوربین خبرنگار است و این رسالت گرچه تکلیفی سنگین و مسئولانه است، اما یک مجاهدت شیرین و پر اجر است.
 
وی افزود: در جهاد تبیین هنر ارائه حقیقت و مبارزه با تحریف یک توانمندی است و خبرنگاران و فعالان خبر و رسانه، هادیان این مسیر هستند.
 
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و به ویژه اولین شهید خبرنگار و انقلابی استان بوشهر شهید داریوش شاهینی را گرامی می‌دارم و امیدوارم فعالان فرهنگی، مجاهدان جهاد تبیین و خبرنگاران عزیز زندگی و مجاهدت‌های این شهید را الگو و اسوه کار خود قرار دهند و با ادامه راه این شهید در انجام رسالت خبری خود موفق و سربلند باشند.

نظر شما