شناسهٔ خبر: 61685747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در سیدخندان

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار کارگاه و انباری‌های مسکونی در محدوده

صاحب‌خبر -
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در سیدخندان به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "اردشیر نادری" گفت: با وقوع سرقت از کارگاه و انباری‌های مسکونی در محدوده "سید خندان"، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۰ پلیس پیشگیری قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با تخریب قفل‌های درب ورودی و قطع برق سیستم‌های حفاظتی وارد پارکینگ و انبار‌های مسکونی شده اند.
 
وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهمان که حدوداً ۴۰ تا ۵۰ ساله بودند را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد متهمان از افراد سابقه‌دارهستند. 
 
سرهنگ نادری با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری مخفیگاه متهمان را در محدوده " سید خندان" شناسایی کردند، گفت: ماموران در یک عملیات منسجم متهمان را دستگیر کردند و در بررسی‌های اولیه، آلات و ادوات سرقت؛ ۳ قبضه سلاح سرد و کنتور برق و وسایل موتور خانه مجموعا به ارزش ۵۰ میلیون تومان از مخفیگاه موردنظر که یک انبار متروکه بود، کشف شد.
 
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری سید خندان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی، عنوان کردند. 
 
وی گفت: تاکنون ۵ مال باخته به کلانتری مراجعه و اموال خود را شناسایی کردند و متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

نظر شما