شناسهٔ خبر: 61684014 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بارگیری پنج فروند لندینگ‌کرافت در بندر جاسک به مقصد عمان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از بارگیری همزمان پنج فروند لندینگ‌کرافت حامل کانتینر یخچالی برای نخستین بار از بندر جاسک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید رضا محمد حسینی تختی روز یکشنبه گفت: این لندینگ‌کرافت‌ها حامل ۶۵ (TEU) کانتینر یخچالی با محموله میوه و تره‌بار به مقصد عمان است.بارگیری پنج فروند لندینگ‌کرافت در بندر جاسک به مقصد عمان
وی هدف از بارگیری این تعداد لندینگ‌کرافت را ارتقای سرعت عملیات تخلیه و بارگیری کالا و ایجاد زیرساخت‌های مناسب عنوان و بیان کرد: مهم‌ترین شاخصه افزایش توان عملیاتی در بارگیری این تعداد لندینگ‌کرافت‌ها، اجرای دستورالعمل‌های الحاقی بین‌المللی بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از مهم‌ترین مزایای حمل با کانتینر یخچالی به سهولت، سرعت و ایمنی کالا و جلوگیری از فساد آن اشاره و اظهار کرد: در سال‌های اخیر کانتینر‌ها به دلیل ویژگی‌های کاربردی از جمله انعطاف‌پذیری، هزینه پایین، سرعت و ایمنی بالا مورد توجه صاحبان کالا و تجار قرار گرفته است.
محمد حسینی تختی اضافه کرد: ۱۰ هزار و ۶۴۰ (TEU) کانتینر یخچالی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته اشت.

نظر شما